Gå til innhold
Patriq Backlund

Hylse Isostatic lenkearm

Anbefalte innlegg

Klarte å knekke ene øret på isostatic lenkearmen, når jeg skulle løsne den for å fjerne armen for få på plass ny girstang. Er det noen som har den delen som er ringet inn med rødt til overs?

hylse.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det er plan b. Men, selv om man kommer til på begge sider så er jeg dels litt redd for at det blir trangt på innsiden mot det den klemmer over. Dels virker det litt sprøtt, dette støpejernet.

Endret av Patriq Backlund

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det prøvd å sveise. Festet etterhvert.

Men, lurer på hva dette er laget av? Feste for så vidt til slutt, men det blE ikke så sterkt at jeg stoler på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdaget etter at jeg la ut kjøpes annons at jeg hadde laget denne tråden i sin tid. Beklager "dobbel-post". Er altså fortsatt på jakt. 🙂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Lignende innhold

    • Av Patriq Backlund
      Har tidligere tatt opp injektorene til min GTV6 i denne tråden: 
       
      Jeg har nå enda en gang målt kapasiteten på disse nye sprederne, etter å tatt en rens og montert dem i bilen. Slik at kapasiteten blir målt med den faktiske pumpen og brenslestrykksregulatoren i bilen. Jeg får 160 cc/min på to av dem og 170 cc/min på fire av dem. Dvs omtrent det samme som den ene jeg testet i benk.
      Nå er jo disse "nye" og helt ubrukte. Men, de burde som jeg nevnt i tråden ovenfor vært på 200 cc/min for å ha kapasitet slik motoren som standard er. I stedet for å drive å kjøpe adaptere og montere et annet sett med brukte jeg har som burde ha kapasitet på 200 cc/min - så lurer jeg på om jeg kan montere en ekstra regulerbar regulator - i linje etter den eksisterende. Bare for å jekke opp trykket litt og nå den kapasitet jeg burde ha. Alternativt forstås å erstatte original regulator. Men - da må jeg finne noen som passer mellom de eksisterende railene.
      Noen av dere som har slik motor som har gjort noe tilsvarende før?
    • Av Patriq Backlund
      Har prøvd å ta fra hverandre hovedbremsesylinderen fra min GTV6. Men den plastikk skiven kommer bare ikke ut. Ser på AlfaBB at flere har samme problem. Bilen har stått ubrukt i hvert fall 15 år. Så tenker nå at jeg bare får kjøpt ny. Men....
       
      Ser der er både 20.6 og 22.2 diameter i reparasjonssett. Men de fleste nye virker å være 22.2 til denne. Regner med at det er korrekt, men vil bare være sikker. Kan noen bekrefte?
      Det står stemplet Ate og 22 på den. (Ikke 22,2....)
      Er det egt noen forskjell på LPR, Brembo, Ate osv....? Annet enn prisen.... Ser fra bildene at det bare ser ut til Ate har den skruen på toppen som holder det indre stempelet på plass.
    • Av Patriq Backlund
      Noen som har den delen som er ring rundt til salgs fra en iso-static gir mekanism?
      Har prøvd utenfor landegrensene, men bl.a. pga krone-virus så er alle kanaler stengt ned i overskuelig fremtid (ny del).
      Kan kjøpe ny eller gammel del hvis dere har.
      (Kommer fra en 75 3.0 opprinnelig, sitter på en GTV6, mulig samme på en 75 TS...?)
       

    • Av Patriq Backlund
      Har noe eksos fra GTV6 116-bil til overs.
      -SOLGT(Grenrør, skal angivelig være Shankle mener jeg å huske. Kjøpt brukt av meg (og selges med tap) 🙂
      Montert, og så demontert fra min bil. Ikke brukt av meg. Som synes har rørene mot slutten blitt litt "massert" av forrige eier. Men jeg regner med at det evt. kan rettes ut, byttes, eller brukes slik de er. (mulig de satt på en 75´a - passer begge biler uansett) Brukt lambda-sensor følger også med. Nødvendige pakninger følger også med. 3000:-)
      -Komplett eksos fra en GTV6. Ingen hull. Ferdig med uttak for lambda. 3000:-
      -Skal ha et ekstra set med delen fra grenrør med flexi-rør frem til første demper ekstra. Må finne frem 800:-
      -Originale grenrør. Har i hvert fall et. Hvis jeg har begge er det en sprekk i det ene. Må sjekke hvilken side jeg har. 1000:- (samlet)
      Jeg kan nås her eller på mobil ni, tre, null, null, ni, null, null, null











×
×
  • Opprett ny...