Gå til innhold
Stjerneglis

Velkommen til KARNs nye hjemmeside

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Rune R. skrev:

Fin! Men fant ikke noe om Corsa Italiana! De er da en viktig del av KARN de også?

Det er skrevet om den i historien (primært forfattet av Peran ser det ut til?). Og det er tydelig at bilsport/kappkjøring har vært en viktig del helt fra dag 1 i klubben. Med "akselrasjonsprøver" det første året i 1982 og "Alfaslalom" fra 1983. Så ja Corsaen bør absolutt regnes som en viktig del!

Endret av Alfanatiker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser knallbra ut, godt jobbet! godt tenkt å legge ut litt alfanyttmateriale der også, bidrar med mye substans. :)

Hva med link til forum?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Forzaalfa skrev:

Ser knallbra ut, godt jobbet! godt tenkt å legge ut litt alfanyttmateriale der også, bidrar med mye substans. :)

Hva med link til forum?

Enig, tenkte det samme angående link til forum. Er det mulig? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Link ligger et stykke ned på Lenker siden.. Det og FB integrasjonen sier vel sitt om hvor kommunikasjonen vil foregå. ;)

Jeg stemmer for en litt mer synlig link enn det etterhvert, de sier jo at de skal få opp mer der (inkl. Corsa Italiana) etterhvert. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Her kommer en tilbakemelding fra webmaster vedr. Corsa Italiana:

Sitat

Som kjent ble KARNs nye nettsider lansert i dag. Selv om den nye hjemmesiden er publisert er den ikke ferdig, og jeg skriver til dere bare for å påpeke at dere ikke er glemt. Corsa Italiana vil også få sin egen plass her. Det vil skje i løpet av høsten/vinteren. Jeg tør ikke å love noe tidspunkt da alt som kjent foregår på frivillighets-/dugnadsinnsats.

Som nevnt er klubbens hjemmeside vår offisielle informasjonskanal. Info vil bli publisert her først og deles deretter på FB.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 minutter siden, Stjerneglis skrev:

Som nevnt er klubbens hjemmeside vår offisielle informasjonskanal. Info vil bli publisert her først og deles deretter på FB.

Det er gode nyheter! Det er viktig for oss som ikke er og aldri kommer til å bli brukere av Facebook at vi ikke ender opp som annenrangs medlemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Stjerneglis skrev:

Det jeg har vært usikker på (og enda mer nå) er hvordan klubben ser på dette forumet - det er jo tilsynelatende ingen offisiell knytning nå?

Jeg hadde helst sett at det ble økonomisk støttet, og litt bedre integrert i hjemmesiden. Det man tilfører som ikke FB kan bidra med er:

16 år(!) med søkbare kunnskapsdatabaser:

• How-to DIY avdeling
  • Teknisk forum 

Prosjekt/Min Alfa - dokumenterer livet til bilene

Deledatabase (foreløpig litt tungvindt Google Docs, men bedre løsning er på vei), både for medlemmer og gjester

Dette er ressurser jeg har hatt stor hjelp av, og jeg vil tro det har en viss verdi for nye klubbmedlemmer også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutter siden, Forzaalfa skrev:

16 år(!) med søkbare kunnskapsdatabaser:

Er det ikke over 17? Jeg har frekventert siden i over 16 år selv 😮

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 8.11.2019 den 8.11, Forzaalfa skrev:

Det hadde vært flott med respons fra klubben på de siste postene her.. :)

Ser det er på plass nå 👍 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...