Gå til innhold
Per Kristian Knutsen

Xenon lys - alfa romeo 159

Anbefalte innlegg

Hei 

Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe ledningen som går fra xenon-pæren til styringsenheten til frontlykten separat, alternativt kontakten som skal stå i styringsenheten? 

Eller er det noen som vil selge meg en komplett frontlykt, høyre foran til min alfa Romeo 159, 2010 modell? 
Per K

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og hå! Jeg var på jakt etter det samme som deg for bare en drøy måneds tid siden. Jeg fant, til min store glede, en nettbutikk som selger AKKURAT den kabelen du er ute etter, dog til den nette sum av 70 USD, mener jeg det var. 

Butikken er lokalisert i Kina, så du må påregne noe leveringstid.
http://www.oemxenonshop.com/Alfa-Romeo-159-Xenon-Headlight-OEM-Ballast-Bulb-Replacement.html

For å få kabelen ut, må hele projektoren tas ut av lykta. Deretter sitter kabelen klemt/festet i en brakett, som må tas ut fra bunnen av lykta før du kan tre den nye kabelen gjennom. Vær forsiktig, og lykke til! 

Endret av Ipanemabraun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av duetto
      Hei.
      Noen som har en venstre halogen/H7 frontlykt til166?
      Jeg trenger en for å få bilen gjennom EU/PKK da vi har fått mangelapp på for svakt lysbilde.
      helst i nærheten av Haugesund.

• Opprett ny...