Gå til innhold
wolver

Solgt Alfa Romeo 75 2.5 V6 Gullkløver Selges 15 000,-

Anbefalte innlegg

Lenken fungerer dessverre ikke: «Lenken du klikket på, kan være brutt, eller siden kan være fjernet.»

Kunne du lagt den ut på nytt, eller laget et emme her på forumet? 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Runar skrev:

Lenken fungerer dessverre ikke: «Lenken du klikket på, kan være brutt, eller siden kan være fjernet.»

Kunne du lagt den ut på nytt, eller laget et emme her på forumet? 😊

Den fungerer for meg. Men jeg ser og at den kun er delt med den aktuelle gruppens medlemmer. Så jeg antar du da ikke er medlem der ettersom du ikke ser den. 😊

Screenshot_20191025-125118.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er solgt ny i Sverige i sin tid.

Mye utstyr, bla: elektriske seter, varme i steter, elektriske vinduer foran og BAK, AC.

Rust på bildene er av de stedene jeg vet det bør sveises litt+ Noe under reservehjulsbrønnen. Bilen er hel  og grei ellers. Delvis nedpusset mtp lakkering.

Står inntil videre i min garasje. 

Det er kjøpt inn ny master clutch som jeg har til hensikt å bytte slik at den blir kjørbar.

Gå ut ifra at man må bytte det meste av understellsdeler og bremser på bilen.

Bilen må ikke selges og tar ingen bud under 15 laken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har vært på øvelse,  så hvis noen har prøvd å ringt er det bare å ringe framover. Fredag 08. November tar jeg bilen av salg hvis den ikke er solgt. 😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har bilen blitt satt på bukker i garasjen og arbeidet med å få den i stand igjen har begynt.Så da blir den tatt av salg inntil videre. Kan noen slette innlegget siden det ikke er mulig å gjøre det selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, wolver skrev:

Da har bilen blitt satt på bukker i garasjen og arbeidet med å få den i stand igjen har begynt.Så da blir den tatt av salg inntil videre. Kan noen slette innlegget siden det ikke er mulig å gjøre det selv?

Det er bare å beholde den. 

Driver litt nå og da å sveiser på en 75 selv. Snart 50% ferdig 😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må du lage prosjekttråd 🙂 Kunne tenkt meg denne, men stod litt for langt borte for min del. tror jeg må få meg hengerlappen.

Endret av panzhar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
55 minutter siden, panzhar skrev:

Her må du lage prosjekttråd 🙂 Kunne tenkt meg denne, men stod litt for langt borte for min del. tror jeg må få meg hengerlappen.

På et tidspunkt skal jeg til Jens å hente 944 min (jeg kjøpte den tilbake tidligere i år).
Dekker du litt drivstoff kunne jeg da sikkert tatt med 75 på tur over ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...