Gå til innhold
deltahf

Solgt Radiator GTV/75?

Anbefalte innlegg

Har en IPRA radiator til overs. Tipper den er til GTV eller 75. Ubrukt original.

1000kr?

Øyvind Hansen

97718797

20190819_214049[1].jpg

20190819_214129[1].jpg

Endret av deltahf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert, men må dobbeltsjekke om den passer en av bilene mine. 
Har du noen delenummer?

Hvor i landet holder du til?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den passer, er hel osv, - så hadde jeg kjøpt den. Jeg har akkurat overhalt med nye elementer, lakkert osv - originalradiatoren på min GTV6.....

Så det kom dessverre litt for sent for meg. For en som trenger så må dette være godt kjøp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 24.10.2019 den 8.37, Rune R. skrev:

Tipper den er til GTV, 75 har ikke den ringen i toppen 

Da stemmer sikkert det. Du har vel montert radiator i 75 en 2-3 ganger Rune!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 23.10.2019 den 8.08, Alfaduden skrev:

Er interessert, men må dobbeltsjekke om den passer en av bilene mine. 
Har du noen delenummer?

Hvor i landet holder du til?

 

Hvis Rune sier den er til GTV stemmer det sikkert. Regner med at du har 75?

Øyvind Hansen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Lignende innhold

    • Av Patriq Backlund
      Har tidligere tatt opp injektorene til min GTV6 i denne tråden: 
       
      Jeg har nå enda en gang målt kapasiteten på disse nye sprederne, etter å tatt en rens og montert dem i bilen. Slik at kapasiteten blir målt med den faktiske pumpen og brenslestrykksregulatoren i bilen. Jeg får 160 cc/min på to av dem og 170 cc/min på fire av dem. Dvs omtrent det samme som den ene jeg testet i benk.
      Nå er jo disse "nye" og helt ubrukte. Men, de burde som jeg nevnt i tråden ovenfor vært på 200 cc/min for å ha kapasitet slik motoren som standard er. I stedet for å drive å kjøpe adaptere og montere et annet sett med brukte jeg har som burde ha kapasitet på 200 cc/min - så lurer jeg på om jeg kan montere en ekstra regulerbar regulator - i linje etter den eksisterende. Bare for å jekke opp trykket litt og nå den kapasitet jeg burde ha. Alternativt forstås å erstatte original regulator. Men - da må jeg finne noen som passer mellom de eksisterende railene.
      Noen av dere som har slik motor som har gjort noe tilsvarende før?
    • Av Patriq Backlund
      Har prøvd å ta fra hverandre hovedbremsesylinderen fra min GTV6. Men den plastikk skiven kommer bare ikke ut. Ser på AlfaBB at flere har samme problem. Bilen har stått ubrukt i hvert fall 15 år. Så tenker nå at jeg bare får kjøpt ny. Men....
       
      Ser der er både 20.6 og 22.2 diameter i reparasjonssett. Men de fleste nye virker å være 22.2 til denne. Regner med at det er korrekt, men vil bare være sikker. Kan noen bekrefte?
      Det står stemplet Ate og 22 på den. (Ikke 22,2....)
      Er det egt noen forskjell på LPR, Brembo, Ate osv....? Annet enn prisen.... Ser fra bildene at det bare ser ut til Ate har den skruen på toppen som holder det indre stempelet på plass.
    • Av Patriq Backlund
      Har noe eksos fra GTV6 116-bil til overs.
      -SOLGT(Grenrør, skal angivelig være Shankle mener jeg å huske. Kjøpt brukt av meg (og selges med tap) 🙂
      Montert, og så demontert fra min bil. Ikke brukt av meg. Som synes har rørene mot slutten blitt litt "massert" av forrige eier. Men jeg regner med at det evt. kan rettes ut, byttes, eller brukes slik de er. (mulig de satt på en 75´a - passer begge biler uansett) Brukt lambda-sensor følger også med. Nødvendige pakninger følger også med. 3000:-)
      -Komplett eksos fra en GTV6. Ingen hull. Ferdig med uttak for lambda. 3000:-
      -Skal ha et ekstra set med delen fra grenrør med flexi-rør frem til første demper ekstra. Må finne frem 800:-
      -Originale grenrør. Har i hvert fall et. Hvis jeg har begge er det en sprekk i det ene. Må sjekke hvilken side jeg har. 1000:- (samlet)
      Jeg kan nås her eller på mobil ni, tre, null, null, ni, null, null, null











    • Av Patriq Backlund
      Jeg går skikkelig beit på hvilken kabel som skal til starteren. Fra starteren kommer to kabler. En rød, med ring som jeg mener skal på plusstilkoblingen man også ser i bildet. Samt en svart kabel med stift på. Denne er vel den som gir starteren impuls til å gå, samt også engasjerer solenoiden tenker jeg.
      Jeg finner bare en kabel med hun- som passer han-stift fra starteren.
      Og det er den i bildet. Men.... den kommer fra hvor alle andre er tilkoblet vindusviskeren. Skal den dit.....?
      Eller, hva skal ellers til den som er ringet inn til, og hva gjør den....?

×
×
  • Opprett ny...