Gå til innhold
Rugunde

Dyser og fuel rails GTV 6

Anbefalte innlegg

Har problemer med ett par dyser og skulle gjerne hatt tak i dyser inkl fuelrails til GTV6 (116) i god stand. Dette er til L-Jetronic systemet.

Mobil 90988640

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen som har stått på 1.8 turbo. Muligens de er de samme, men vet ikke tilstanden på dem annet enn at bilen kjørte bedre med nye. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var interessant det som skrives om Centerline sine dyser og høy impedanse. Så vidt jeg kan se på det amerikanske  forumet (under i kursorskrift) har man gjort nedenforstående vurdering når det gjelder bruken av dyser fra de forskjellige modellene. Det ser ut som at alle L-Jetronic bilene har samme lavimpedanse dyser, mens de senere bilene har andre dyser med høy impedanse. Da har du Rugunde allerede sjekket spesifikasjoene på Centerline sine produkter?   Det viktige må i alle tilfeller være å sjekke kompatibilitet med Boschnummeret.

Both Milano and GTV6 - US models - irregardless of engine are spec'd with OEM 1191111300, Bosch 0280 150 105

Rated at 18.1 lb/hr, 190.2 cc/min,130.8 grams, PSI 43.5, 3 bar, 2.4 ohms resistance. 

Not to worry about interchange ability as long as the donor is from L-jet (75 2,5 and 3,0) as they all have 0280 150 105 with impedance 2,4 ohm. This injector having low impedance.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått kjøpt dyser.

De på Centerline sjekket jeg opp med delenummer 280150764 så er disse med høyere impedans så langt jeg sjekket, men mulig jeg tar feil altså. Siden jeg fant ett annet sett så har jeg ikke sjekket så mye mer rundt disse.

Endret av Rugunde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...