Gå til innhold
Frasciati

Til Alfa 166 TS: nye Bilstein B6 dempere (OBS! Senket pris)

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre gått til innkjøp av noen deler jeg ikke får bruk for til Alfa 166, og selger dermed følgende:

Nye Bilstein B6 dempere, i originalemballasje (til 2,0 TS)
Demperne er aldri montert på bil og er splitter nye.

Ønsker kr. 2 000,- eller bud for disse (kostet 4 200 når jeg kjøpte de.)

Nye, originale TI-fjærer til 166 2,0 TS (SOLGT)
Disse er ikke lett å få tak i, men jeg har et ubrukt sett liggende som nå selges. Originaldel.

Ønsker kr. 1 800,- eller bud for disse (kjøpte de for ca 4 000)

Nye foringer til bakre spindel, 166 alle varianter
Alternativet til å skifte hele spindelen. Originaldel (ja i noen markeder selger de kun foringen som originaldel - ikke i Norge)

Ønsker kr. 500,- eller bud for disse (kostet kr. 800 nye)

Diverse felger til Alfa 166 (bilde kommer)
Originalfelger (standardfelgene) - i bruksstand. selges kr. 800 for 4
Originale Speedline-felger (de med litt større hull) i grei stand. Selges for kr. 1 800,- for 4

Alfa 166 2,0 TS skal skrotes. Enkelte deler vurderes solgt, blant annet interiør. Har sort skinninteriør i god stand. Varianten med eljustering av kun rygg. Åpen for bud.

Einar Sandal

tlf 959 85 096
mail: [email protected]

IMG_3947.JPG

IMG_3949.JPG

IMG_3951.JPG

Endret av Frasciati

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må rydde garasjen, og alt skal ut. Bilstein B6 demperne er nå annonsert til kr. 1200 på Finn (fullt sett med 4 stk). De er fabrikksnye, i originalemballasje og selges nå for en fjerdedel av det jeg betalte for de.

Jeg ønsker at noen her på forumet skal få glede av de, så førstemann som byr kr. 1000 her inne får hele settet.

IMG_3947.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av AlfaPuer
      Alfa Romeo 166 -
      8 000,- 2 stk nye originale nedre bærearmer foran, 4 stk nye originale fjærer og 2 stk nye håndbrekkwire selges meget rimelig. 4 stk lite brukte Bilstein støtdempere av beste kvalitet kan evt. følge med, og dette gir sammen en optimal kombinasjon med tanke på kjøreegenskaper og komfort. Delene selges helst samlet, men kan også selges separat. Pris for bærearmer kr 4300,-. Pris for fjærer kr 3100,-. Pris for håndbrekkwirer kr. 1500,-. Dette er meget gode priser til selvkost. Pris samlet for alle delene er kr. 8000,- .  Delene befinner seg hos Carozzeria Alfa i Drøbak eller i Oslo og kan evt. sendes.
  • Opprett ny...