Gå til innhold
lesken

Stelvio-telefon problem.

Anbefalte innlegg

Hei, parrer opp min i-phone med bilens Bluetooth. 
det fungerer, men min liste over kontakter/oppringt nr kommer ikke opp. Dvs at det vises kun telefon nummere.

jeg har slettet Telefon og parret på nytt. Jeg får da opp alt sammen, helt til jeg slår av tenning så husker ikke bilen lenger.

så jeg må for hver gang parre på nytt.... slik skal det ikke være. Har oppdatert telefonene Med siste iOS.(mener huske problem var før oppdatering også)

er samme system på Giulia også..

noen andre som har opplevd tilsvarende eller vet hva problemet er? 

Endret av lesken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På telefonen din, åpne Innstillinger > Bluetooth og trykk på i-en bak Alfa Connect (for riktig bil). Ser innstillingene du får opp noe ut som dette?

46377782-67EB-4EE9-A880-7D64DBD933EF.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av helt andre grunner vet jeg at bl.a. CarPlay har problemer i siste iOS via Bluetooth. Ved siste beta-versjonen av iOS har jeg skjønt at det fungerer, hvis man fjerner tilkoblet AppleWatch. Tror ikke de helt har funnet ut hvorfor, men skal se ut til å løse problemet.

Så hvis problemene kom etter oppdatering så kan det evt være en fix in til videre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ny oppdatering iOS igår. Lastet ned og håpet det løste problemet men det samme..

bruker ikke watch eller CarPlay. 

lurer om det er noe med selve enheten i bilen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg oppdaterte kart i bilen selv så la jeg merke til at ikke bare kartet ble oppdatert men også layout av skjerm osv. Har du prøvd å oppdater kart til det siste versjon som kom nu i september ? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok den er så ny at det er ihvertfall ikke problemet,  har 6 og den har hatt problem med oppkobling til utstyr etter ei oppdatering sent i høst. Etter siste iOS har det dog rettet seg. 

Kart oppdatering er gratis og du kan gjør det selv, ville ihvertfall prøvde det først

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, integrale skrev:

Ok den er så ny at det er ihvertfall ikke problemet,  har 6 og den har hatt problem med oppkobling til utstyr etter ei oppdatering sent i høst. Etter siste iOS har det dog rettet seg. 

Kart oppdatering er gratis og du kan gjør det selv, ville ihvertfall prøvde det først

Ja, kan jo prøve det. Se i helga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...