Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har noe eksos fra GTV6 116-bil til overs.

-SOLGT(Grenrør, skal angivelig være Shankle mener jeg å huske. Kjøpt brukt av meg (og selges med tap) 🙂

Montert, og så demontert fra min bil. Ikke brukt av meg. Som synes har rørene mot slutten blitt litt "massert" av forrige eier. Men jeg regner med at det evt. kan rettes ut, byttes, eller brukes slik de er. (mulig de satt på en 75´a - passer begge biler uansett) Brukt lambda-sensor følger også med. Nødvendige pakninger følger også med. 3000:-)

-Komplett eksos fra en GTV6. Ingen hull. Ferdig med uttak for lambda. 3000:-

-Skal ha et ekstra set med delen fra grenrør med flexi-rør frem til første demper ekstra. Må finne frem 800:-

-Originale grenrør. Har i hvert fall et. Hvis jeg har begge er det en sprekk i det ene. Må sjekke hvilken side jeg har. 1000:- (samlet)

Jeg kan nås her eller på mobil ni, tre, null, null, ni, null, null, null

IMG_2278.jpg

IMG_2279.jpg

IMG_3644.jpg

IMG_3645.jpg

IMG_3646.jpg

IMG_3647.jpg

IMG_3648.jpg

IMG_3649.jpg

IMG_3650.jpg

IMG_3651.jpg

IMG_3652.jpg

Endret av Patriq Backlund
Deler solgt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg funnet frem siste set´et med flexi/flamdempere. Bilder nedenfor.

Jeg hadde 4 grenrør liggende. 3 av dem skal være til GTV6. Den siste tror jeg er fra en 164. Fortsatt 1000:- for disse grenrørene samlet. Det grenrøret med sprekk nevnt i starten har jeg nok bare kastet. Bilder nedenfor.

IMG_3826_sized.jpg

IMG_3828_sized.jpg

IMG_3829_sized.jpg

IMG_3830_sized.jpg

IMG_3831_sized.jpg

IMG_3832_sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av Patriq Backlund
      Har tidligere tatt opp injektorene til min GTV6 i denne tråden: 

Jeg har nå enda en gang målt kapasiteten på disse nye sprederne, etter å tatt en rens og montert dem i bilen. Slik at kapasiteten blir målt med den faktiske pumpen og brenslestrykksregulatoren i bilen. Jeg får 160 cc/min på to av dem og 170 cc/min på fire av dem. Dvs omtrent det samme som den ene jeg testet i benk.
      Nå er jo disse "nye" og helt ubrukte. Men, de burde som jeg nevnt i tråden ovenfor vært på 200 cc/min for å ha kapasitet slik motoren som standard er. I stedet for å drive å kjøpe adaptere og montere et annet sett med brukte jeg har som burde ha kapasitet på 200 cc/min - så lurer jeg på om jeg kan montere en ekstra regulerbar regulator - i linje etter den eksisterende. Bare for å jekke opp trykket litt og nå den kapasitet jeg burde ha. Alternativt forstås å erstatte original regulator. Men - da må jeg finne noen som passer mellom de eksisterende railene.
      Noen av dere som har slik motor som har gjort noe tilsvarende før?
    • Av Patriq Backlund
      Har prøvd å ta fra hverandre hovedbremsesylinderen fra min GTV6. Men den plastikk skiven kommer bare ikke ut. Ser på AlfaBB at flere har samme problem. Bilen har stått ubrukt i hvert fall 15 år. Så tenker nå at jeg bare får kjøpt ny. Men....

Ser der er både 20.6 og 22.2 diameter i reparasjonssett. Men de fleste nye virker å være 22.2 til denne. Regner med at det er korrekt, men vil bare være sikker. Kan noen bekrefte?
      Det står stemplet Ate og 22 på den. (Ikke 22,2....)
      Er det egt noen forskjell på LPR, Brembo, Ate osv....? Annet enn prisen.... Ser fra bildene at det bare ser ut til Ate har den skruen på toppen som holder det indre stempelet på plass.
    • Av Patriq Backlund
      Jeg går skikkelig beit på hvilken kabel som skal til starteren. Fra starteren kommer to kabler. En rød, med ring som jeg mener skal på plusstilkoblingen man også ser i bildet. Samt en svart kabel med stift på. Denne er vel den som gir starteren impuls til å gå, samt også engasjerer solenoiden tenker jeg.
      Jeg finner bare en kabel med hun- som passer han-stift fra starteren.
      Og det er den i bildet. Men.... den kommer fra hvor alle andre er tilkoblet vindusviskeren. Skal den dit.....?
      Eller, hva skal ellers til den som er ringet inn til, og hva gjør den....?

• Av Patriq Backlund
      Klarte å knekke ene øret på isostatic lenkearmen, når jeg skulle løsne den for å fjerne armen for få på plass ny girstang. Er det noen som har den delen som er ringet inn med rødt til overs?

• Opprett ny...