Gå til innhold
Kris916

Bakre potte GTV 916.

Anbefalte innlegg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av trekkelg
      Sitter her og kjenner på midtlivskrisa og lurer på om det kanskje hadde smørt sjelen litt om jeg fikk ut litt mer lyd av Giuliettaen min. Det er en 2013-modell med 1.4MA (170hp). Liker lyden som den er, spesielt når man drar på litt fra sånn 3500 og opp kommer det et hyggelig snerr som jeg liker godt. Det er litt sånn jazz-trombone over det (se her: https://v.redd.it/eybwbsoltob01), bare at trombonisten står bak scenen og blåser inn i en vinterdyne, mens jeg sitter på bakerste rad på galleriet. Skulle gjerne hørt litt mer av det. Samtidig vil jeg ikke at fruen eller ungen i baksetet skal bli plaget under hverdagskjøring, og deri ligger utfordringen.
      Er det noen som har byttet ut lyddemper foran eller bak og/eller enderørene og har noen erfaringer å dele, enten de er positive eller negative?
    • Av AlfredoRomeo
      Noen som har en brukbar potte - gjerne med godlyd?

• Av Herkules
      SOLGT
      Nyoverhalte 4pot kalipere og ventilerte skiver selges. 
      kalipere og skiver går rett på bertone 105
      priser:
      kalipere 7500,- nypris ca 12`
      skiver 1200,-

Åpen for bud
      mvh
      halvor

• Av Dysan
      Selger brukt Sport eksos manifold til Nord motor. Ukjent merke for meg, men velbygget så det er ikke noe hjemme snikkret i en bakgård.
      Pusset litt på det og det er blank under så det skal ikke mye arbeid til å få det skinnende. Det er todelt manifold med ende stykke fra to til ett.
      Pris? Noe må det være verd så gi fornuftig bud oppover. Vis ikke blir det pusset blankt og hengt opp i garasje veggen.

• Av Vegard.t.t
      Ønsker å kjøpe doble utblås til min 159 1,9 jtdm.
      Dersom noen har noe brukt de skal kvitte seg med, så ta kontakt.
      Mvh. Vegard T. Torkelsen
  • Opprett ny...