Gå til innhold
integrale

166 ønskes kjøp

Anbefalte innlegg

Kontakt Andreas Grythe på Lørenskog. Han sitter på en fin 99 166 3.0. Den vurderer han å selge.

fargen er den sjeldne Etna Vulkano. 

Du finner han på messenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er tidligere MaMy sin. Ligger vel endel info om prosjektet hans her på Cuore. Kjørte den for 4 uker siden og den virker hel og grei. Motor og gir er veldig bra. Kanalene trenger litt puss på kanalskjøten ved bakdør, som er standard. + for soltak. Fin bil, men min var enda bedre. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk, skal høre med han, har ikke behov for bil i super stand.  Men har aldri kjørt 166 så er klar for det. Aha det er denne ja, litt for dyr for budsjett mitt

88B8164F-4BC0-424D-A6F5-2B4844501B13.png

Endret av integrale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2005 166 2,4 20v JTD TI Sort met m/alt utstyr Brembo H&R/Bilstein osv vurderes solgt pga endret behov. Ta kontakt for mer info 😉 Tom 91511171 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, integrale skrev:

Takk takk, skal høre med han, har ikke behov for bil i super stand.  Men har aldri kjørt 166 så er klar for det. Aha det er denne ja, litt for dyr for budsjett mitt

88B8164F-4BC0-424D-A6F5-2B4844501B13.png

Hæ, for dyr? 166 3.0 til prisen av en sliten Golf?

En 166 som ikke er i orden er ikke noe ålreit å kjøre, eller bruke. Har kjørt 166 som er sliten, og det er ikke noe gøy. 166 må være helt i orden (kjøremessig) for å få godfølelsen. 

Denne er 85% i orden kjøremessig. Triller litt tungt og virker treg. Overhale bremser og sette på gode og riktige dekk så blir denne fin å kjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvilken erfaring du har med 166. Min erfaring er at de skal være rimelig i orden for å i det hele tatt gi noen kjøreglede/ eierglede

166 har så mange potensielle problem områder og en neglisjert bil til en billig penge ville skydd som pesten. 

164n kan være litt halvgod og allikevel være en morsom og ålreit bil å kjøre. Men ikke 166. Den blir blir bare en grusom trist bil når den ikke er i orden. Og mye tyngre å skru på enn 164.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
21 minutter siden, Gruagarasjen skrev:

Jeg vet ikke hvilken erfaring du har med 166. Min erfaring er at de skal være rimelig i orden for å i det hele tatt gi noen kjøreglede/ eierglede

166 har så mange potensielle problem områder og en neglisjert bil til en billig penge ville skydd som pesten. 

164n kan være litt halvgod og allikevel være en morsom og ålreit bil å kjøre. Men ikke 166. Den blir blir bare en grusom trist bil når den ikke er i orden. Og mye tyngre å skru på enn 164.

Jupp, en sliten 166 ligner ikke en Alfa 😱

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...