Gå til innhold
Alf@75

Alfa Romeo 156 2,5 V6 SW Facelift

Anbefalte innlegg

Om scorpion fra Gta passer så har jeg «på lager» meget god stand. 

Mvh Mads 

Endret av Mads Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 timer siden, Mads Erik skrev:

Om scorpion fra Gta passer så har jeg «på lager» meget god stand. 

Mvh Mads 

Send meg ett bilde av den på PM, så kan eg sammenligne. Skriv opp diameter og👍🏻

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
49 minutter siden, [email protected] skrev:

Fra sedan eller SW? Regner med det ikkje passer om hverandre 🙄

Ifg. Alfisti er det ingen forskjell på sedan og SW. Men - mulig diameter er litt større på GTA vs. 2.5. Det må evt. måles.

4A7C94F2-9732-4073-81CC-A20514C4EC60.png

Endret av Peer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passform mellom GTA og 2.5 er ganske forskjellig, med tanke på forskjellig bakfanger. Sannsynligvis vil ikkje det passe så bra med 2x80mm endestusser, siden alfisti velger lyddemper fra CSC med 2x60mm til 2.5. Set ut som at GTA har lik diameter på eksos som 2.5, og at du får kjøpt "oversized" mellomrør og lyddemper med 70mm. Til GT har 3.2 og JTS begge 60mm diameter på mellomrør og bakre lyddemper. Eg bruker Novitec lyddemper med 70mm diameter med medfølgt overgang på min GT, passform er som originalt 😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alfa verden er ikkje så stor. Det viser seg at motoren i denne bilen stammer fra en 156 V6 som eg solgte for en god del år siden. Motor er overhalt siden den gang, og oppleves mye kvikkere nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Bose anlegg forsterker og sub i bagasje rommet men får ingen lyd. Skal det være noe lys som indikerer på forsterker at den er på? Eg har strøm bak til CD veksler og spilleren tusler og går.... Mangler det ett stikk kanskje? Se bilde 

DSC_0057.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det pleier å komme et klikk fra forsterker når du skrur på radioen. Det bør høres i en stille bil. 

Sjekket alle sikringer? 

Kabler ser riktig ut. Strøm på stor iso, signal ut, CDC, navigasjon/rattkontroll på mini-iso. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
43 minutter siden, Sillyspeed skrev:

Det pleier å komme et klikk fra forsterker når du skrur på radioen. Det bør høres i en stille bil. 

Sjekket alle sikringer? 

Kabler ser riktig ut. Strøm på stor iso, signal ut, CDC, navigasjon/rattkontroll på mini-iso. 

Hører cd veksler begynner å surre, må utforske litt meir.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...