Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har opplevd at Blue & Me ikke funker lenger på min Alfa Romeo Giuletta 2011. Windows kanppen funker heller ikke på rattet og kilometer telleren blinker. 

1. jeg har prøvd å koble batteriet av i 30+min men det hjalp ikke. 

2. jeg har lest om at man kan gjøre noe som heter proxy alligment, men det har jeg ikke gjort ennå siden jeg ikke har utstyret.

Er det noen her som kan hjelpe meg eller komme med noen ideer på hva jeg kan gjøre? evt hvor kan jeg kjøpe Blue & Me driver hvis den er helt gåen.

Takk på forhånd :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg strever med det samme på min Giulietta, men sitter ikke på noen fasit foreløpig. Har forsøkt Proxy alignment hos RSA uten hell da BCM-modulen er defekt. Jeg betalte ikke noe hos RSA for dette, så det er verdt et forsøk hvis det ikke er hardware-feil. Jeg fikk høre at i 9 av 10 tilfeller løser dette problemet. Tror ikke det er noen driver som løser dette, dessverre er det ikke helt sjelden at denne modulen tar kvelden. RSA sier at denne må bestilles ny ferdig kodet mot chassisnummer fra fabrikk, men jeg forsøker først en brukt fra hugger da den nye koster 7000,-!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...