Gå til innhold
Spider916

2000 GT Veloce kjøperveiledning/buyers guide

Anbefalte innlegg

Hei. På litt sikt er jeg ute etter en 2000 GT V. Noen som har en buyers guide? Hvordan er deletilgangen på denne modellen? Hvis noen vet om i hvilket prisinterval disse blir solgt på i dagens marked, så setter jeg også pris på input på dette. :) 

Om noen har noe som en planlegger å selge er det bare å sende PM. Jeg ser i utgangspunktet etter en som ikke har all verden med lakk og rustproblemer, har hatt norsk eier, dokumentasjon på bilens liv, lite som må fikses og gjerne så orginal som mulig. Av farger ser jeg etter blå, grå, sølv, gul, rød, hvit. Jeg har litt problemer med å like brun, burgunder og den type ting, men mulig dette endrer seg.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og sist, men ikke minst: let opp prosjekttråder her på forumet og mesk deg i tekst og bilder når entusiastene stripper sine damer, skraper vekk guffe, legger på nytt jern og gir'em ny børst så alt reiser seg 😁👏

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Classic Alfa, Alfaholics, OKP++ selger deler til disse skjønnhetene. I tillegg finnes x antall facebook grupper (søk opp "105/115 alfa romeo") og fora på nettet hvor du får tak i alt du trenger.  Stort sett av ok kvalitet. 

Opplever ikke noe problem med min Junior ift. deler iallefall. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...