Gå til innhold
Alfaduden

Brann i QP

Anbefalte innlegg

image.png.dd771b5aa88081595c67112e0f02af12.png

https://www.tb.no/brann/nyheter/tonsberg/da-den-supersjeldne-veteranbilen-til-harald-begynte-a-brenne-tradde-en-mystisk-redningsmann-til-jeg-vil-spandere-en-ol-og-si-takk/s/5-76-1113736

Godt aksjonert av vedkommende som slukket brannen raskt. Selv om pulver er noe drit reddet det bilen.

Jeg kjøpte også ny bensinslange i fjor til 75en. Svindyr slange fra Tess som kostet mange hundre kroner for meteren. Skal imidlertid tåle "alt". Jeg tror ikke billigløsningen til Biltema er like god. Hvilken slange som er brukt her vites ikke, men håper ikke han har vært på Biltema og handlet.

Det ser ut til å ordne seg for mannen og bilen blir fin igjen. Gleder meg til å se den i bybildet neste sommer!

Endret av Alfaduden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det biltema gummi i denne? Får ikke lest saken, men var det det så er det fortsatt ikke blitt bedre, fatter ikke at de tør å selge skiten.. IKKE KJØP bensinslanger der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...