Gå til innhold
Sigbjørn

1969 alfa romeo gtv 1750

Anbefalte innlegg

Hvis du skal gå for GTAm ville jeg nå hatt en heftig 2 liter på lager. Begge deler blir nok bra 💪Gjør det du føler for. Tror ikke det påvirker verdien for mye ene eller andre veien heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, panzhar skrev:

Hvis du skal gå for GTAm ville jeg nå hatt en heftig 2 liter på lager. Begge deler blir nok bra 💪Gjør det du føler for. Tror ikke det påvirker verdien for mye ene eller andre veien heller.

Har 2 liter og drivlinje fra Berlina, om ikke heftig så er det ett greit utgangspunkt iallefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har trimkammer til 2 liter som jeg kan bytte i originale om du har lyst. Tenker litt på å overhale en 2 liter jeg har liggende og putte i evoen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, panzhar skrev:

Har trimkammer til 2 liter som jeg kan bytte i originale om du har lyst. Tenker litt på å overhale en 2 liter jeg har liggende og putte i evoen.

Det høres ut som en plan :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er framgangsmåten iforhold til at jeg har en bil som er importert fra Sverige i forhold til visning biltilsynet med Gtam bredding? Må jeg ha noen forhåndsøknad eller er det bare å begynne å bygge? Det er jo en 69mod så skal vel i teorien være greit å få igjennom. Men greit å vite. Hvordan er det med motor kan jeg montere det jeg vil? 

Alfa-Romeo-GTAm-special-40-1024x682.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg viste min (svenskimporterte) bil på vanlig måte, men da med orginalhjul og motor.. Han målte lengde og bredde og skrev det inn i kortet.. Easy. ☺

Usikker på hvordan man godkjenner større motor, det er vel bare bremsene som er forskjellig(som de bryr seg om)? Hold oss oppdatert, skal få 2 liter inn i vognkortet jeg også på sikt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...