Gå til innhold
Mads Erik

4 hjulskontroll

Anbefalte innlegg

Heisann 

Har 156 Gta inne til 4 hjulskontroll da jeg skal til vegvesen å få godkjent coilovers. 

Verkstedet sliter med å få verdiene innenfor det godkjente dvs de får det ikke til slik det er nå. Understellet er satt relativt lavt slik det er nå og de foreslår å heve det en del da det skal gjøre det mulig å komme innafor med verdiene. 

Dette har jeg lite greie på, noe som har gått opp denne løypa selv og har noe å bidra med? 

Mvh Mads 

Endret av Mads Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kan hjelpe, men på 147 fikk jeg verdiene innenfor ved 4 hjulskontroll , de coiloverene var på høyeste stille. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Vet ikke hva reglene sier, men jeg fikk godkjent senkesettet på en GT selv om camber var utenfor spekk, hadde gjort ok dokumenterte 4 hjulskontroll, samt at lysene var justert. De var mest opptatt av at jeg haade gjennomført 4 hjulskontroll og hadde dokumentsajon på det og lysjustering samt at settet var montert innenfor det produsenten har oppgitt i moteringsveiledningen, At fjørene er satt innenfor riktig intervall.

Endret av Baksaas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal på besøk til vegvesen i morgen kl 10 med fersk 4 hjulskontroll, Tuv dokumenter, justerte lys mm. Er kun en verdi som marginalt utenfor så håper det går bra. Høyden er skrudd opp en del og dette gjorde godt utslag på justering. 

Travers ble tatt ned da mye satt fast og ikke mulig å justere...

Bilen er EU-OK om bare vegvesen godkjenner understellet, det krysses fingrer😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...