Gå til innhold
Porter`n

Feilkodeleser

Anbefalte innlegg

Hei er det noen i nærheten av Jessheim som har feilkodeleser med trepinkontakt som passer på en Fiat Barchetta så hadde jeg blitt veldig takknemlig om du kunne kommet en tur innom  å prøvd å slette feilen

mot betaling selvfølgelig 

Hilsen Bjørn Ivar Iversen

TLF 90013370

Endret av Porter`n

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av Landmann
      Og der kom airbaglampa på 😫 Ettersom ðet ikke er en Alfa Romeo, så tør jeg ikke nevne merket, men Alfa Romeo har ikke terrengbiler med reduksjonsgir og hardtarbeidende fir'trekkere.
      Åkke såmm... lampa lyser - og jeg sjekket det selvfølgelige, nemlig kontakten under passasjersetet. Ingen løs kontakt. Koblet fra startbatteriet - og etter en stund tømte jeg "reststrøm" fra bilens hjerner ved å koble pluss- og minuskablene til startbatteriet sammen. Koblet så batteriet på, startet opp... førrbainna pezzloktræv... lyset kom på. Sjekket sikringer, reléer... no missing link.
      Så da simpelthen kløøøøøøør det i fingrene etter å demontere og måle/ohme klokkefjæra. Om jeg gjør det nå - eller når våren kommer - serr'u det veit jeg ikke. Men i mellomtiden skal jeg tilegne meg teori fra youtube. Denne linken kan være nyttig for deg også 🙂👍 Selve klokkefjæras oppbygning (misvisende navn) er jo egentlig plankekjøring for oss som ble tatt med vannpumpetang under fødselen! Enjoy 😁👏

• Opprett ny...