Gå til innhold
BillaBoo

Corbeau setebraketter

Anbefalte innlegg

Det finnes flere emner om ettermarkedsseter, men hva med brakettene som fester stolen til bilen?

Mine er kaputtski og jeg ønsker å bytte dem ut (og framstolene). Har noen testet braketten fra Corbeau? https://corbeau.com/alfa-romeo-gtv-seat-brackets.html

Skjønner ikke helt det vertikale monteringspunktet, må man på med en brakett ned mot bilen der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 minutter siden, BillaBoo skrev:

Det finnes flere emner om ettermarkedsseter, men hva med brakettene som fester stolen til bilen?

Mine er kaputtski og jeg ønsker å bytte dem ut (og framstolene). Har noen testet braketten fra Corbeau? https://corbeau.com/alfa-romeo-gtv-seat-brackets.html

Skjønner ikke helt det vertikale monteringspunktet, må man på med en brakett ned mot bilen der?

Ser nå at de skriver "image shown is not actual product". Så kanskje de ser noe annerledels ut. Noen som har testet disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de vertikale er ikke uvanlig festemetode, men på bertone er det jo lik patent som skinnene på bildet, men de er boltet direkte i gulvet. Tror jeg ville spurt om et bilde av den aktuelle delen før bestilling, det er jo ikke plass til for mye under der før sveisen(for de som har det) subber i taket i en bertone. ;)

Alfa Romeo GTV kan jo også bety 3 markant forskjellige biler, greit å luke ut den delen også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...