Gå til innhold
Chirm

Solgt Seter 916 gtv phase 1 sort skinn

Anbefalte innlegg

Slitne seter selges. Gi bud. Står i Eidsvoll. Kjøpt her inne, og har fått tak i trekk til døra. Selges da jeg har fått tak i sorte Momo phase 2. Kan selge ting hver for seg. Mangler nakkeputer i baksetet. Og mindre bits and pieces. 

IMG_20190514_093335.thumb.jpg.b0a93215aa107991335528cf0f64cea7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre. Glemmer fort av noen tråder når en er litt aktiv. Har ett komplett sett med hvit Momo, phase 2. Om det kunnet hvert aktuelt. I bra stand uten rifter og hull. Noe slitasje på førerstol, selvsagt. 

7 minutter siden, Eiko skrev:

Er dette fremdeles til salgs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 minutter siden, Eiko skrev:

Hvit er ikke akkurat min favorittfarge, men har du bilder?

Ja, se tråd her ; bilder av setene som blir rengjort og sånt. De ble aldri satt tilbake i bilen. Står lagret svalt, mørkt og tørt med plastikk rundt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta er før vask, helt vanlig slitasje. 

Tja, 4000,- tenkte jeg. Disse er jo veldig fine iforhold til mye annet. Helt komplett uten skader og. Både førerstoler, 4 dørpanel er, 2 midten og 2 nede på døra samt bakseter og nakkeputer.

IMG_20190330_150947.thumb.jpg.d06fe98c0d8075b58dc2f9e26019ba4d.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom evt med ett bud, det er vel i hovedsak bedre at de blir brukt enn står lagret. Ikke førstevalget hos alle, men de er veldig fine. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...