Gå til innhold
andy gtv

Gtv6

Anbefalte innlegg

Hei!

Byttesjuken har meldt seg så jeg vurderer et bytte i en fin 60-70 talls Giulia. Som det står i overskriften så har jeg en Gtv6 som jeg er interessert i å gjøre en byttehandel med. Bilen er meget bra og tidligere eid av en meget anerkjent Alfa mekaniker i flere år.

Skinn, 3,0l, Alfa 90 kasse, AC, Soltak, Startsperre, Kjørelys, Rustfritt eksos, H4 lykter, 2 sett felger (3-delte Schmidt felger med Toyo dekk og Momo felger), ++ Er kun interessert i bytte foreløpig.

PM eller:  jes-911@hotmail.com

https://www.cuoresportivo.no/topic/30298-min-gtv6/ 

oseberg (2)_LI.jpg

fotoalfa.JPG

power 2.JPG

power 3.JPG

Endret av andy gtv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får sende en forespørsel til Christer hos Benzina Vintage Car Finder. Han har jo en fin Giulia nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vet han har en fin Giulia. Han hadde visst nok biler inne nå. 😀

Tar kanskje å legger den ut på svenske alfapower etterhvert. Virker som interessen for Gtv og utvalget av Giuliaer er bedre der.

Endret av andy gtv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, andy gtv skrev:

Ja, vet han har en fin Giulia. Han hadde visst nok biler inne nå. 😀

Tar kanskje å legger den ut på svenske alfapower etterhvert. Virker som interessen for Gtv og utvalget av Giuliaer er bedre der.

Du kommer til å savne V6... 
Lykke til med bytte :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...