Gå til innhold
integrale

El kontakter for bil, hvor handle?

Recommended Posts

Holder på med lancia deltaen, trenger kontakter for kjøle vifte. Disse er for 2.5mm2 ledninger og finner ikke på Biltema. Noen forslag, Evt noen som vêt hva de kalles ? 

785BFA4E-BE03-4855-A3B9-4B90EA61BD0B.jpeg

Endret av integrale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det noe benevning/merke på den? Tror det der er en slags industristandard, har du sjekket ELFA?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som en Deutch kontakt ? Google it ! Så finner du flere steder å handle det tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt på ebay, men må jo dra igjenom en million sider. Er standar på alle italienske biler, men finner ikke merke. Takk for svar karer, skal sjekke tipsene Deres.  

Edit de små 1.5mm2 heter amp fra tyco. Så da nærmer man seg 

Endret av integrale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med den lokale bilhøgg'ærn?

Jeg har mange ganger klippet av hunn- og hannkontakter med en dugelig beta ledning på begge sider - og slik "reparert ødelagte kontaktpunkter. Krympestrømpe og litt loddetinn - og der var du i mål. 🙂👍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen du ide mister. En ekstra takk til Rune R som løste et annet problem på Q4. Nå fant jeg koblinger til air condition, slik jeg kan få laget nye slanger 🏎

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner man en hugger hvor man kan rusle på tomta å plukke småting? Alle i nærheten her har stengt tomta og skal ha delens vekt i gull for å demontere den for deg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...