Gå til innhold
Multijet

2011 Fiat Bravo Sport

Anbefalte innlegg

Er i tankeboksen, og vurderer å selge min 2011 Bravo Sport. Kjører så lite at jeg vil klare meg fint med en rimelig bensinbil.

Facts:

- 2010/2011 modell (registrert 31.12.2010)
- Km ca 135.000 km. EU godkjent til 30.11.2020 !
- Stort Panorama soltak som kan åpnes! Gir litt cab følelse. 
- Sport modell (utrolig gode kjøreegenskaper - mer sportslig enn Alfa 159'en jeg hadde tidligere). Ekstrautstyr på Sport utgaven er bl.a. sideskjørt, bakspoiler, rødt/sort sportsinteriør, bilen er senket 1 cm, girkule/sportsratt i skinn, alu pedaler osv.
- Nylig oljeskift, nettopp fått nytt reg. reim kit med ny vannpumpe og ny multireim. Servicehefte finnes (nesten komplett). Ble byttet komplette bremser foran/bak (klosser+skiver) før jeg kjøpte bilen. Hillholder som holder bremsen ved bakkestart
- Utrolig pen både inn og utvendig, nesten "som ny". For å få bilen bortimot strøken er bakluke og begge bakfangere lakkert opp nylig. Ble benyttet tynnerbasert lakk, som er sterkere og mer motstandsdyktig mot riper
- AC anlegg er betydelig påkostet med "ny" kompressor (gått 40.000 km), ny AC gass, ny trykkbryter og ny ekspansjonsventil. Bytte av sistnevnte var 2 dagers jobb. 
- Mye utstyr, har også kurvelys som lyser inn i svingen og midtarmlene med innebygget "kjøleskap" til drikke osv. 
- 1.6 JTD med originalt 90 hk. EGR er blendet. Kan følge med
boks slik at effekt kan justeres opp (ingen feilmeldinger med boks, ryker heller ikke noe mer). Med maks. effekt går den som en kule. Forbruket ligger på 0.5 på blandet kjøring, er nok mulig å komme ned i 0.4 på langkjøring. 6-trinns girkasse
- Ettermontert DAB+ radio/antenne, navigasjon, ryggevarslere,
DEFA kupevarmer og batterilader (DEFA frostvæskevarmer er ikke å få tak i, men det er mulig å kjøpe en DEFA oljevarmer)
- Tectyl behandlet siden ny
- Fargen er Space Grey Metallic (hvis jeg husker rett), synes ofte grått kan være kjedelig men denne skinner veldig flott i sola og bryter litt over i kobber/champagnefarge.
- "Norsk" bil med varmeseter, elektronisk forvarmer osv.
- Bilder sendes på forespørsel

Setter prisantydning til 59.000 (har ikke hatt bilen lenge og dette er langt under selvkost), åpen for seriøse bud men mtp alt som er lagt ned av tid og penger så gidder jeg absolutt ikke "gi den bort" - da beholder jeg den heller 1f642.png:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...