Gå til innhold
bowe007

Corsabil #74 AR 156 V6 2.5 selges

Anbefalte innlegg

Det ser ikke ut til at jeg har tiden med meg for å kjøre racing dessverre. 2018 sesongen begynte bra, men det ble litt teknisk. Skadene er fikset og elektronikken er også fikset. Bilen er således klar for ny sesong, men med ny eier.

Bilen har vært skuddsikker de sesongene jeg har kjørt, og er race ready. Før sesongen 2017 ble det skiftet registerreim (på verksted 18000,- da jeg ikke hadde tid selv), nye væsker og nye klosser. Gikk som en kule i de første løpene, og jeg har en fjerdeplass og en førsteplass på Karlskoga i år samt to annenplasser på Rudskogen så langt i år. Klasseseier i klasse 4 i 2014 med poeng i alle løp. Andreplass i klasse 4 i 2015. Kom i mål i 9 av 10 løp og hadde like mange poeng som vinneren, like mange andreplasser også, men en mindre tredjeplass.  Ikke verst for en bankmann. Tenk hva denne bilen kan gjøre med en riktig sjåfør bak spakene i klasse 3. Bilen har i alle fall potensiale til å slå Hr. Nilsen i #76.

Bilen er således best. Kort spec:
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Squadra Chip
3.0 baseplater. (vanskelig å få tak i, nesten nytt)
Carbon inntaksrør fra Highpower racing
Uorginalt luftfilter
Ellers original motor.
XYX kalippere/skiver foran med CL klosser - NYE skiver/klosser som ikke er montert (kost 10 lapper)
originale kalippere bak med Yellowstuff klosser
Camberforinger foran fra Highpower racing
INTRAX COIL OVER KIT
Fullt ut justerbar bakstilling i aluminium fra Highpower racing
6 felger fra Team Dynamics (lette). 4 stykk Pirelli Trofeo R (nye 2018, kjørt 2 løp), 2 stykk med ubrukelige dekk.
4 felger fra MOMO. 2 stykk nye Toyo R888, to stykk ubrukelige dekk.
Plastruter på siden
Glassfiberpanser
Letta bra slik at den er helt nede på grensen i klasse 3.

For litt inspirasjon:

https://forum.corsaitaliana.no/index.php?topic=247.135

kan også selges med henger.

Selges til en som vil kjøre Corsa Italiana, eller en som bare vil ha gromme deler til en hyggelig pris.

Bare de gromme delene har kostet 80-90 000.

Bud mottas.

Bo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av bowe007
      Selger følgende fete tuningdeler til AR 156:

Motor Alfa Romeo 156 2.5 V6 med Squadra Chip. Regreim byttet i 2017, nesten ikke kjørt etter. KM stand ca 142000. 3.0 baseplater. (vanskelig å få tak i, nesten nytt) Carbon inntaksrør fra Highpower racing Luftfilterboks XYX kalippere/skiver foran med CL klosser - NYE skiver/klosser som ikke er montert (koster alene 10 lapper) Nyere originale kalippere bak med Yellowstuff klosser Camberforinger foran fra Highpower racing INTRAX COIL OVER KIT - Dette er helt rått Fullt ut justerbar bakstilling i aluminium fra Highpower racing (4 armer) 6 felger fra Team Dynamics (lette). 4 stykk Pirelli Trofeo R (nye 2018, kjørt 2 løp), 2 stykk med slitte dekk. 4 felger fra MOMO. 2 stykk nye Toyo R888, to stykk ubrukelige dekk. Plastruter på siden Glassfiberpanser Shortshifter i alu fra Highpower racing Snap on boss Supersprint eksos Litium batteri
    • Av bowe007
      4 stykk skrudde Tramont TY-1 15toms 7,5 bredde selges. 

• Av Chirm
      Orginale 16 tommere som ble "reddet" fra ett dekkverksted. 5x98 et 30.5
      Dekkverkstedet tok kontakt med. Eg da jeg sto som eier av bil, en tidligere eier hadde flere år ubetalt og nektet å betale. Dekkverksted tok beslag i felgene og jeg fikk lov til å kjøpe de til prisen av det han hadde fått for metallet. 
      Felgene er veldig fine. Dekkene gamle og bør ikke brukes til vanlig kjøring. De lider av alderdom men ingen synlige tegn til sprekker eller tørr gummi. 
      Felgene er meget fine med noen få lagringsmerker. 

Selges til førstemann med 1500.
      Har ikke tatt noe bedre bilde da jeg ville få de ut her først. Kan ta bedre bilder ved ønske etterhvert. 

Chrim
    • Av Carbonara
      Hei,

Jobber meg gjennom her og fant disse ubrukte setebeltene til Bertonen. Komplett uåpnet foran og bak.
      Solgt 
      Slå en pling på nitti 85 femtifem 79 ved interesse.

mvh
      Pål

• Av Carbonara
      Hei,

1 stk. Alfaholics pedalboks for stående pedaler LHD selges høysbydende.
      Solgt
      Boksen har sittet på en GTA replica 1969 modell og er nesten ikke brukt.
      Ved interesse kan jeg kontaktes på:
      nitti 85 femtifem 79

Ha en strålende dag.
      mvh
      Pål
  • Opprett ny...