Gå til innhold
AlfredoRomeo

Champange GT 3,2

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Peer skrev:

159 Ti - felgene passer fint på GT - regner med at det er 18»?

Parkeringsbulker fikses lettest og billigst ved hjelp av Smartrepair e.l. - forsiktig bending av metallet uten lakkering.

Hyggelig å se at du tar vare på kunstverket - håper du beholder den selv, eller at du ihvertfall finner en «verdig» eier!😊

Ja, Peer de er 18" synes det holder på GT. På de andre jeg har hatt, har det vært 17" med 215/45, noe jeg alltid har likt godt.

Bilen kommer på Finn nå i kveld, og jeg ønsker å selge til en annen alfist som kan gjøre den enda finere - primært motorrommet. Jeg har ikke spart på noe, og som en liten kuriositet fikk jeg RSA til å skaffe en snor til hattehyllen. Disse lå ikke inne med delenr slik at det måtte opprettes, og jeg viste den ville koste mer enn en skolisse 😁 Så når jeg betalte kr 332 for denne tok jeg det med et smil😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
25 minutter siden, panzhar skrev:

Skal du selge alt??

Ja, den ligger på Finn nå. Bilen er god, så det var ikke noe "katta i sekkenkjøp", men min bilpark er ikke hensiktsmessig lenger, så reduksjoner må til🤔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har min gode venn Knut B byttet clutchpumpe som sitter oppå girkassen. Clutch ble hard og tok helt i bunn, etter byttet ble det andre saker 😁Nå er den lett og fin. Tidligere har jeg hatt JTD med samme problem uten å fikse den. Jeg tipper JTD har samme 6trinns girkasse.

Dette er et vanlig problem på GT. Jeg unnlot å kjøpe en GT fordi jeg trodde pumpa satt inn i girkassen (noe jeg var blitt fortalt). Pumpa sitte greit til for å bytte, så dette bør ikke avskrekke noen for kjøp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 timer siden, panzhar skrev:

Sikker på du ikke vil ha den selv? 😊

Klart jeg vil ha den, men må prioritere litt annet også. Bilen er utrolig morsom og rå å kjøre. Dra avgårde oppover bakker og svinger er mest gøy. Da merker man at dette er ikke en "dusinAlfa som må tynes og går tom". Denne har krefter og lyd som parkerer det meste. Rått glis kommer frem 😁

Det er nå 82 personer som har lagret annonsen - ny rekord for meg. Jeg fatter ikke at andre Alfister har kjøpt den allerede. Prisen er ikke avskrekkende - bilen er god og Alfa med disse egenskapene er det ikke mange av. Ser en på f. eks en BMW treserie med disse data går for, er dette billig

Endret av AlfredoRomeo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...