Gå til innhold
AJ_B

Noen med Spareto netthandel erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg kom over denne nettbutikken her om dagen og la inn reg.nr. på min GT og fikk opp mange aktuelle produkter til en vettug pris.

Bl.a. xenonlampe, som jeg fortsatt vurderer å anskaffe selv om det ser ut til at jeg har fått fikset duggingen. I hvert fall enn så lenge...

På Spareto fant jeg lampe med best pris av alle steder jeg har vært innom og som har denne til salgs. Det virker som at nettbutikken i all hovedsak har gode tilbakemeldinger, også på Facebooksiden sin. Likevel vil jeg gjerne sjekke om noen her inne har gode eller mindre gode erfaringer med denne nettbutikken, som altså er https://spareto.com/
Så spytt ut om dine Spareto erfaringer 😎 .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handlet der to ganger. Første gang gikk alt greit. Andre gang fikk jeg melding om at delene ikke kunne skaffes og jeg fikk tilbake pengene etter et par tre dager.

(Uten å måtte purre).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
13 timer siden, rotor skrev:

Har handlet der to ganger. Første gang gikk alt greit. Andre gang fikk jeg melding om at delene ikke kunne skaffes og jeg fikk tilbake pengene etter et par tre dager.

(Uten å måtte purre).

Høres ut som en god erfaring. Ikke minst med tilbakeføringen av betalingen. Greit å vite om deler likevel ikke er å få tak i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...