Gå til innhold
Paal

Spider (105/115) bakaksling

Anbefalte innlegg

På 7.1.2019 den 15.06, Forzaalfa skrev:

Denne blir det vel uansett custom mellomaksel på, så da kan du vel like godt se etter mer kurante akslinger? 

Hei, fikk ikke varsel, så beklager veldig sent svar! Ja, mellomakslingen må jeg jo lage, så det er ikke den jeg ser etter. Er det altså andre modeller som har stiv bakaksling og ikke det litt funky De Dion-prinsippet? Er ikke SÅ inne i alle modeller, så har forstått det sånn at kun Spider har den stive akslingen jeg trenger... Men hvis det er flere som er mer vanlig er jo det helt klart noe å se etter.

spider.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mente er at du kan se på andre merker også siden du uansett må lage spesiell mellomaksel. :)

Det er (ca.) samme aksel på alle 105/115 bilene, Giulia coupe, super, berlina, montreal(denne er litt spesiell da).. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 31.3.2019 den 20.02, Forzaalfa skrev:

Det jeg mente er at du kan se på andre merker også siden du uansett må lage spesiell mellomaksel. :)

Det er (ca.) samme aksel på alle 105/115 bilene, Giulia coupe, super, berlina, montreal(denne er litt spesiell da).. 

Aha, da er jeg med! :) 

Joda, vet det, men det er litt med utseendet, vekt og dimensjoner... Akslingen vil nok synes bakfra, skal ha skjermløs bil, så da er det bra med noe fint. Det ser ut som jeg kan få en levert fra England for 300 pund, så hvis jeg ikke finner noen her går jeg muligens for det. Men takk for innspill!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg har et par 105 bakakslinger liggende, tror det er 1600 utveksling på disse.

ta kontakt på 908tre2812.

Bjørnulv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...