Gå til innhold
MariusA

2007 - 159 1.9 JTD 120 hk

Anbefalte innlegg

Da jeg fant riktig Giulia til riktig pris har jeg en stk 159 til salgs. Den har gått 125 000 km, hatt totalt 2 eiere, og fått god oppfølging selv om den nå trenger en service.

Jeg har det siste året kjørt ca 30 000 km med den, for det meste langkjøring.

Har det siste året fått ny tannstang, dynamo og skiver/klosser og hjullagre foran.
Følger Loudlink-adapter så man kan høre på musikk og snakke i tlf over Bluetooth. På min nåværende android-tlf fungerer også originale rattkontroller over bluetooth.

Den har en knekt fjær bak som må skiftes. (Fjærer følger med)
Ellers sliter den dekk litt skjevt foran og trenger således mulig en 4-hjulskontroll. Trenger sommerdekk, står på greie piggfrie dekk nå.
AC bråker til tider ganske ille, noe jeg hittil ikke har gjort noe med da den fremdeles kjøler bra.

Kosmetisk vil jeg si at den bra ut til å være 11 år gammel. Har en grov ripe nederst på frontfanger (lite synlig) og noe steinsprut. Litt lakkslipp nederst ved høyre hjulbue da beskyttelses-tape her har sluppet.

Vil ha 40 000 for denne, men kan diskutere pris ved rask avgjørelse. Kan besiktiges i Porsgrunn. Send PM ved interesse :). Kommer annonse på Finn så fort jeg har tid.

4.jpg

2.jpg

1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi nede i 28 000 + omreg. Vil virkelig bli kvitt denne bilen før vinteren da jeg ikke har hjerte til å la den stående. Er et godt kjøp, mye bil igjen! Ikke minst en svært god vinterbil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forøvrig åpen for bud. Mye bil igjen her for den som kan skru litt. Titta litt under på denne i det jeg lå på vinterdekk, og det er svært lite (om noe) rust å se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heftelser blir innfridd ved salg :)
Regreim ble byttet sent i 2016/30 000 km siden.
Traversen så bra ut når jeg kikka under for et par uker siden. Noe overflaterust, men ikke noe graverende.
Ligger nå ute til 25k + omreg. Dersom det er en Alfakjenner som kjøper kan jeg vurdere å gå noe ned..
Interiør og eksteriør er relativt strøkent bortsett fra de få skrammene jeg har opplyst om i annonsen.

Endret av MariusA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...