Gå til innhold
Alfanatiker

Redigering av poster

Recommended Posts

er det bare hos meg, eller har jeg mistet muligheten til å redigere innlegg som er eldre enn en viss alder?
Hadde tenkt å redigere innlegget på Grand Prix´en i "Min Alfa Romeo" nå, men jeg har ikke noe valg til det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal denne muligheten komme tilbake?

"Problemet" mitt nå, er at jeg har ikke noe skikkelig navn på tråden om Grand Prix´en min.
Tidligere har jeg hatt for vane å bruke "headingen" som en slags informasjon om hva som er siste nytt i tråden om et kjøretøy. Derfor har jeg redigert mye på den. Men etter at forumet ble endret sist, så har hele denne muligheten forsvunnet. Med det resultat at min siste tråd ikke har noen heading som sier noe om hva slags kjøretøy det faktisk handler om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
13 timer siden, Alfanatiker skrev:

Er det noen av moderatorene som leser her? Hvorfor er denne muligheten fjernet?

Lurer på det samme, skulle gjerne hatt muligheten som var før. 

Moderatorer? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter et par episoder, hvor medlemmer som ønsket å forlate forumet fjernet innholdet i sine tidligere innlegg, ble det satt en tidsbegrensning på 240 timer (ti dager) for redigering. Vi ser at dette dessverre ødelegger arbeidsflyten til enkelte av dere, og har nå fjernet denne begrensningen slik at emner og innlegg igjen kan redigeres på ubestemt tid.

Jeg beklager at dette spørsmålet ikke har blitt besvart tidligere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 timer siden, Masi skrev:

Gjelder det bare for nye innlegg ?

Nei, dette skal gjelde alle innlegg du selv har skrevet, uavhengig av når. Si ifra hvis noe ikke fungerer som det skal, så ser jeg på det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Runar..................funker ikke hos meg i alle fall, har logget meg ut og inn.....det hjalp ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får heller ikke redigert denne tråden om GTV6 Grand Prix´en min.
Så navnet på den har vært like dumt som når den ble opprettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv igjen nå! Jeg fjernet tidsbegrensningen, men klarte ved et uhell å deaktivere selve muligheten for å redigere innlegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...