Gå til innhold
integrale

Nordisk Alfa treff på Ring Knutstorp 15-16 Sep.

Anbefalte innlegg

Se hjemme siden til arrangementet for mer info.

Det blir endel biler fra Norge som skal nedover. Svenskene har litt andre regler for hva man trenger på bane, i klasse C kan man løse engangs lisens lik den vi bruker i på Italiensk Dag.  I tillegg til lisens trenger man heldekkende klær i feks bomull, sko, hansker og hjelm. Hansker og sko kan feks være av skinn eller ikke brenbart materiale. Alt skal være heldekkende (alså ikke hansker med perforering eller lignende). Jeg har ikke noe med arrangementet å gjøre, bare litt tips for de som lurer på og ta turen. Jeg har sendt forespørsel om overnattingsmuligheter og avventer svar fra arrangøren. Regner med de flest overnatter da det er mulighet for kjøring både lørdag og søndag. Påmelding for middag/party lørdag via linken over.

Jeg selv kommer til og kjøre fra Oslo fredag. Dette blir gøy

http://www.alfaromeo.org/spettacolo-nordico

Spettacolo.jpg

Endret av integrale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med de som skal arrangere treffet, de hadde tenkt og overnatte på banen, tilgang til WC, men ikke strøm. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Har vært på Ring Knutstorp som tilskuer de siste 15 år i forbindelse med Svensk Sportvangsmeeting i Juli, dvs historisk- og sportvognsracing.

Har også kjørt Trackday på banen, pluss utallige 'publikåkningar' i forb. m/Svensk Sportvangsmeeting. Teknisk og morsom bane, Sveriges nest beste :) synes nå jeg..

Det er noen campinghytter på banen, ref  tidligere post.

Det er et enkelt, lite hotell i Kågeröd 1,5 km fra banen, priser ukjent.

Selv pleier jeg å ligge på Hotell Erikslund, v/E6 litt utenfor Ängelholm, priser normalt under tusenlappen/enkeltrom. Ca 30-35 min til banen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar fra Holmestrand ca kl 12 i morgen. 

Etter avbud har jeg hytte ved banen med plass til fire alene. Mulighet for plass fra fredag til søndag. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...