Gå til innhold
Juliee

Multireim? Drivreim? Ribbeantall 5 eller 6?

Anbefalte innlegg

Denne røyk i dag på bilen. Sliter nå med å finne en helt lik, helst i en fysisk butikk jeg kan selv hente.

Er det 5 ribber, eller er det egentlig 6 bare den ene er slitt helt vekk? Ufattelig vanskelig å finne lik da det eneste som står på den er Micro-V Horizon, og søker jeg på dette kommer det jo utallige mange forskjellig opp..

37156173_10161089117115497_7331066784050577408_n.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er med AC så trenger du 6PK1835 - og uten AC 6PK1038. Dvs. 6 ribber og 1835mm lang eller 1038mm lang. Sjekk også tilstand på løpehjul - om overflaten er slitt og om lageret er uten ulyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 7/15/2018 at 8:16 AM, Arvid said:

Hvis det er med AC så trenger du 6PK1835 - og uten AC 6PK1038. Dvs. 6 ribber og 1835mm lang eller 1038mm lang. Sjekk også tilstand på løpehjul - om overflaten er slitt og om lageret er uten ulyd.

Takk! Fikk montert ny reim men så fort jeg startet bilen ble den nye reima fliset opp igjen, og nå er den og forsåvidt ødelagt.. Prøvde å finne ut hva som gjør det, men virker ikke som noen hjul er skeive eller noenting. Hva i all verden kan det være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei reima montert rett ? De 6 rillene skal passe i spor i løpehjul. Stikker reima f.eks. ei rille utenfor kan den fort skrape borti noe og flises opp. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fliste vekk en rille hos meg og når jeg ikke fikk den orntli innpå. Det var på dynamoen det var vanskelig å se..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...