Gå til innhold
hentor

Senterkopp OZ Superturismo GT

Anbefalte innlegg

Hei, noen forslag til hvem som lå  skaffe slike her i landet, mistet 2st. Sitter på en GTV 916, er vel 5×98 17'

Er vel en jungel av størrelser på center cap så kjedelig å vente i 2-4 uker på noe som ikke passer fra eBay.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av Silste
      Selger fire stk selespeed felger 17x7 ET40 5x98 senterhull 58,1.
      Lakkert i snasen gråfarge. Litt kantkjørt og  bruksmerker her og der, men ellers blanke og fine. Mangler senterkopper.
      Selges samlet for 1500kr.

• Av Kris916
      3l 916 lyd.mp4 3l 916 lyd.mp4 3l 916 lyd.mp4  
      Vurderer å selge min -95 modell 916 GTV med herlig 3 liter Busso:) Ny registerreim, girkasse, clucth mm.

Original trimchip fra Squadra Tuning og Ragazzon mellompotte gir en bra effekt og fantastisk lyd.
      Ikke mange av 3l utgaven i Norge da den var veldig kostbar.
      Selges til fordel for nytt prosjekt og jeg bare har en garasje. Eventuelt bytte mot noe annet morsomt, fortrinsvis 105 Bertone Coupe.

Ta kontakt på telefon for fullstendig info: 400 70 886
      Prisantydning 140 000,-.

• Av JEM
      Ser etter en Alfetta GTV 1.8-2.0 modell frem til 1981.
      Send gjerne en mail til [email protected]
      Jan Erik
    • Av Patriq Backlund
      ....noen?
      Holder på med forberedelser for å få skilt på min GTV6 som vært i hi i vel 15 år nå, og så knakk plutselig håndtaket på førersiden.
      Kan overveie chrome eller annet også for å få fungerende løsning. 
    • Av Tollef
      Jeg tenkte å oppgradere lyden i Gtv'en, da fabrikkelementene er modne for å byttes ut. 
      Hva tenker dere om dette? 
      https://billyd.no/product/alpine-sxe-1725s-coax-type-e-4ohm-40-220w/ - bak
      https://billyd.no/product/alpine-sxe-5725s-coax-type-e-4ohm-35-200w/ - foran
      Headuniten er en ettermontert Alpine unit, er usikker på spesifikasjonene.
      Jeg er ikke ute etter vill lyd, men noe som vil være en grei oppgradering til fabrikkelementene. Er det noen som vet om disse vil være en "direkt fit"?  
  • Opprett ny...