Gå til innhold
2600sprint

KARB Sommertur med grilling 20e Juni

Anbefalte innlegg

Velkommen på KARB sin tradisjonelle sommertur med grilling onsdag den 20e Juni. Vi starter som vanlig fra Fanafjellet kl 17:00 sharp. Vi kjører så noen mil på deilige Alfa-veier og ender opp i en koselig vik vid fjorden. Ta gjerne et oppfriskende bar mens grillen blir varm.

Klubben stiller som alltid med grill, men ta selv med noe å legge på den grillen.

Husk å komme i god tid, for vi drar kl 17 sharp.

-Vel møtt! / Erik

1971-alfa-romeo.jpg

Alfa-Romeo-1300-GT-Junior-Side-View.jpg

BBQ.jpg

gris.jpg

IMG_3402.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av 2600sprint
      Vårturen blir flyttet til söndag 12e Mai.     I år kjörer vi til Tysnesöy. Vi starter fra Esso Oz kl 11:00 sharp. Förste etappe går  til Halhjem, der vi tar en ferge kl 11:30.   Kom i god tid og still med full tank. Ta gjerne med cash til lunsj og vinlotteri.   På hjemveien kjörer vi en flott tur runt Björnafjorden og avslutter på en pizzeria på Oz der   KARN spenderer gratis pizza på alle medlemmer med fölge.   - Velkommen ! / Erik  
    • Av 2600sprint
      Våren er her og endelig er det tid for KARB Vårtur.   I år kjør vi Fensfjorden runt og returen går på noen bortgjemte småveier langs Osterfjorden.   Vi treffes på Uno-X vid Gullgruven på Nyborg (Åsane) søndagen den 6e Mai kl 10:45. Førermøte med gjennomgang av ruten kl 10:55. Start kl 11:00 sharp. Still med full tank og ta med nistelunsj og gjerne noe å sitte på. Selvfølgelig skal vi ha KARB vinlotteri (6 flasker), så husk store mynter / små sedler. (Ikke svipps, bitcoin eller lignenede) Vi avslutter med pizza på "Bella Italia" på Ulset (Åsane). Tot ca 150km deilig Alfavei.   -Velkommen! / Erik

• Av Cyberdog
      Det er ikke lett å få til Cars & Coffe med det været vi har hatt i år.  Til helgen er det håp i hengende snøre og vi tar ett på sparket Cars & Coffee på XXL Lagunen søndag kl 18
      Håper på mange italienere!
      Vel møtt!

Program for faste søndager hos ER-AN Vegkro for sesongen 2017: Vi starter opp 9. april. Deretter går det slag i slag den 1. søndagen i hver måned 7. mai, 4. juni, 2. juli, 6. august, 3. september og sesongavslutning 1. oktober. Treffet begynner disse søndagene kl 11:00. Vi vil i tillegg lage litt mer væravhengige treff når det passer og disse arrangeres da vanligvis på XXL Lagunen ettermiddagstid. Følg med når disse arrangementene publiseres og heng deg på 

Du finner Facebookgruppen på http://www.carsandcoffeebergen.no

Husk å invitere alle motorinteresserte du kjenner til gruppa.     Rapporter til moderator    77.16.206.68  
    • Av Italofil 96
      Her er da min lille stolthet i form av en 156. Kjøpt inn for knappe 3 uker siden og er min aller første Alfa, og langt fra min siste. 
      Etter 2 tidligere Saab 9-5 som gikk i stykker hver dag, var det på tide med ny bil. Så på mye i form av Audi A3/4/6 og VW Golf/Passat. Ingen var derimot de som ga meg en godfølelse og ble mer traust og småkjedelig. 
      Dermed, kom denne flotte 156'en til salg og fant ut at dette var den beste og nyeste bilen jeg så på, og ble min for bare 31000. 
      Det har det vært en sann fryd å eie en bil som starter å går og ikke har slått feil en eneste dag sålangt! 
      Register-reim og vennpumpe skiftes av verksted førstkommende Onsdag og skal deretter på biltreff med andre Alfister i Begen :-) 
      Har en del planer for denne, men ett nytt hjullager bak og nye sommerfelger på dekk står for tur etter verkstedsbesøket :-) 

Er det noe man lurer på er det bare å spørre i vei, da jeg er både stolt og uendelig entusiastisk over 156'en min. Aldri følt dette om noen bil før, og smiler hver gang jeg ser på den og tar alltid bilder når jeg parkerer den hehe :-) 
      Skal oppdatere med bedre bilder på Onsdag etter bilen er skikkelig vasket utvendig og rengjort innvendig :-)

• Av Olaf Laugen
      Hei!
      Har en Giulietta 2012. 1.4 TB (120 hk). Den er gått 37 000 km og garantien går ut nå til høsten. Har skiftet reg.reim.
      Tenker å få gjennomført garantiutløpstest av denne nå i løpet av våren, og ville høre om noen har tips til ting som bør sjekkes spesielt i denne sammenhengen? Og om noen har tanker rundt hvor det er best å få dette gjort i Bergens-området.

• Opprett ny...