Gå til innhold
LarsPetterLarsen

Understell 166

Anbefalte innlegg

Forsiktig! Tenk på passiv bakhjulsstyring! Forandrer du chassi så forandrer du og effekten av passivbakhjulstyring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går nok bra med coilovers men ikke skift ut de sfæriske foringene med polyflex o.l. Da mister enn den flexende medstyrende funksjonen som er konstruert inn i opphenget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blir orginal foringer i mitt tilfelle, men coilovers fordi jeg liker at dekket går oppi hjulkassa 😎 å har muligheten til justere som jeg føler for 😊

401163086c0b521a8d5a1681d0f49410.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg montert bilstein og eibachfjører. Til daglig fungerer det hittil greit. Spennende å prøve på Våler i august.. 

20180719_184714.jpg

Endret av LarsPetterLarsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig bil i en like nydelig by🙄, håper den er blitt litt stivere enn sist vi var der, bilen og sjåføren gjorde veldig fin figur tiltross for mykt understell 🤗

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig fin bil. Skulle ønske flere kunne valgt denne fargen når de kjøpte 166 som ny, slik at det var flere brukte å få tak på.

2,5 eller 3.0?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser helt ut som min på høyde. blir litt lav bak med Eibach fjærer. fungerer fint så lenge man ikke fyller opp med 3 voksne i baksetet. da blir bilen litt sirompa og fjæringsveien litt kort.

tror 3cm er ganske riktig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...