Gå til innhold
variator

Sidskjørt+div. 156 pre facelift

Anbefalte innlegg

Selger 2 stk nye og umonterte sideskjørt til 156 pre facelift. Skjørtene er lakkert Rosso røde. Har også et sett originale AR alufelger til denne bilen (teledials)

Fant også et sett kamlåser, en hjemmelaget alu. bukbeskytter og et nytt hjullager foran, til samme bil.

Sideskjørt: kr. 1000,-

De andre delene etter avtale

PM eller ring 47758284

_1706961620.jpg

Endret av variator

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen på forumet som vet om 156 kom i flere rødfarger i -98? 

Mener sideskjørtene er i Rosso rød, fargekode 130B, noen vet om andre alternative farger de kan være i?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal kjøre til Trysil via Hamar i uke 6  har du noen mulighet for frakt til Hamar,Lillehammer el? Farge er sikkert riktig hvis ikke så sprøyter jeg de, må trolig lakkere en støtfanger uansett. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lillehammer går fint har en bekjent som bor der som kan ta i mot, så kan jeg plukke de opp der når jeg er på retur torsdag eller fredag i uke 6. kan betale med vips eller til et kontonr i PM så kan jeg snakke med han som bor på Lillehammer og sende deg hans tlf nr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av Silste
      Selger fire stk selespeed felger 17x7 ET40 5x98 senterhull 58,1.
      Lakkert i snasen gråfarge. Litt kantkjørt og  bruksmerker her og der, men ellers blanke og fine. Mangler senterkopper.
      Selges samlet for 1500kr.

• Av hentor
      Ble vel fabrikkmontert på disse modellene fra 99/00. Riktig Pcd 5*98, CB 58,1 og ET30. Flotte felger, se Finn annonse:
      https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=151383813
      Priisen kan diskuteres med forumet, men gidder ikke "gi de bort", da ligger de bedre i min kjeller. 
      Kjøpte disse for totalt NOK4000+ gjennom ebay i vinter, men kom over andre felger. 
    • Av rundgren
      Tipper folket her inne vet bedre enn meg hvilken modell disse opprinnelig kom fra, men de passer en hel del Alfa, stort sett fra 80/90-tallet.
      Felgene har stått på min Citroen CX, der er i ok stand men litt kantkjørt - se bilder.
      Felgene har nok vært lakkert en gang før min tid, dette ser ut til å være bra gjort. I mitt eierskap har de blitt profesjonelt rettet for noen år siden.
      Det står litt slitte men brukbare Michelin fra 2014 på felgene.
      Ønsker 2500,-
      Befinner seg i sentralt Oslo.

• Av Bonden
      Noen som har noe kult liggenes?
    • Av Martin159
      Hei !, ønsker og kjøpe Alfa Romeo 19" TI felger, skader eller mangler ingen hindring.

Mvh Martin
  • Opprett ny...