Gå til innhold
tbmul

Demper til bakluke, 159TI

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen andre som har opplevd at demperne / fjærene til bakluke begynner å bli slitne? Nå må jeg løfte opp luka halvveis før demperne gjør jobben sin.

Evnt. tips til hvor jeg kan kjøpe nye? Takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om Biltema har noe som kan ligne i lengde og kraft.

Når jeg hadde Fiat Coupe røyk demperne som holder det store tunge panseret oppe. Orginale dempere er grisedyrt, men fant noen på Biltema som gjorde vel så bra jobb til en mye billigere penge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 timer siden, Kristian V skrev:

Sjekk om Biltema har noe som kan ligne i lengde og kraft.

Når jeg hadde Fiat Coupe røyk demperne som holder det store tunge panseret oppe. Orginale dempere er grisedyrt, men fant noen på Biltema som gjorde vel så bra jobb til en mye billigere penge.

Takk for svar! Så et par videoer på youtube hvor noen har installert sterkere dempere som resulterer at bakluka åpnes helt opp av seg selv. En fin fordel der, men kan også være en ulempe hvis f.eks man åpner bakluken ved en feil (via nøkkel) og den skulle treffe noe på vei opp. Her har en gjort det på sin Giulietta: https://www.youtube.com/watch?v=35HnzA2ymhk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...