Gå til innhold
Anitar

Varme i ny Giulietta

Anbefalte innlegg

Jeg har en helt ny Giulietta. «Fryser» på beina; syns ikke jeg får den god og varm rundt beina. Har prøvd å skru temaperaturen ganske høyt, sette varmen ned istedenfor «auto» og mer fart på vifta. Nå låner jeg en ny Giulia, og den blir varm og god «all over» med 23 grader og «auto». Flere som har erfaring med varmen i nyere Giulietta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,jeg har min på auto 22 grader å da blåser det mest luft på beina så det er ikke noe problem i min,syntes den er litt treg å sette på vifta på fult når den  står i de frost å den er kald når du har begynt å kjøre men det er en annen sak det er forresten en 1,4 bensin

Hilsen Bjørn Ivar Iversen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har også 1,4 bensin. Har prøvd både 23, 24 og 25 «auto», uten at jeg syns den blir varm nok. Ikke noe forskjell om jeg skrur varmen ned syns jeg. Det er litt overraskende at min 16 år gamle bil har bedre varme enn den nye..

Hilsen Anita

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ville jeg tatt opp med forhandler, noe må være galt. Har samme bil, og min står konstant på 20 grader auto. 22 blir alt for varmt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blåser varmt i alle dyser, men jeg sliter med å få det varmt nok på beina. Kjører 40 min til/fra jobb, og føler meg «kald» på beina. På min gamle bil gir det god varme hvis anlegget står på 21-23 «auto». Låner en ny Giulia i helga, og blir nesten for varm på beina med 23 «auto». Her er ligger varmeutstrømminga horisontalt og er ganske bred. 

På Giulietta kommer varmen fra en ganske liten åpning som ligger på sida/vertikalt ifht beina.  Sjøl om jeg setter varmen ned, med ekstra vifte og skrur opp til f.eks 25 grader, så blir det ikke varmt nok.. Mulig det er konstruksjonen som gjør at det ikke blir så varmt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...