Gå til innhold
Spider916

Spider 916 elektrisk vs. manuelt tak. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ser for tiden etter en 916 spider, phase 2. 

Når det kommer til taket på disse, så har jeg inntrykk av at den elektriske versjonen har endel problemer. Noen som har erfaringer med dette her på forumet? Hvis det elektriske taket skulle skape problemer (f.eks. en gåen motor eller annet), er det da mulig å bruke taket som om det var manuelt i stede for å sette det i stand? Finnes det noen "work-arounds" på dette? 

Hører gjerne fra personer som har hatt dårlige erfaringer med manuelle tak også.

Personlig vil jeg helst ha et manuelt tak, det fremstår som en pålitelig, kjapp og grei løsning. Problemet er at utvalget av disse bilene er ikke så stort om dagen, så det kan se ut som jeg motvillig ender opp med el-cab. :-/

Mvh.

Spider 916

Endret av Spider916

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en med manuelt tak. Må si jeg var overasket over hvor fort og lett det var å legge over taket når regnet kom 😉 jeg hadde gått for manuell men, nå kjørte jeg svært skjelden tak over hode 😆

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker selva at det er manuelt tak kan spare en for mye frustrasjon og utgifter. Noen som har hatt dårlig erfaring med manuelt tak på Spider 916, evt. gode erfaringer med El-tak? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...