Gå til innhold
tbmul

Felger til 166

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som er interessert i sommerhjul - felger og nye dekk til sin 166? Kom med bud

Splitter nye dekk - Goodyear EfficientGrip Performance, ikke kjørt en eneste sesong. OZ felger - type canyon.

https://www.dekkonline.com/rshop/Dekk/Goodyear/EfficientGrip-Performance/225-40-R18-92W-XL-mit-Felgenschutz--MFS-/R-234568

https://qwt.no/produkt/felger_oz_canyon_ozw0166120007

IMG_20171118_154004.jpg

IMG_20171118_154028.jpg

IMG_20171118_154038.jpg

Endret av tbmul

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av Silste
      Selger fire stk selespeed felger 17x7 ET40 5x98 senterhull 58,1.
      Lakkert i snasen gråfarge. Litt kantkjørt og  bruksmerker her og der, men ellers blanke og fine. Mangler senterkopper.
      Selges samlet for 1500kr.

• Av Cyberdog
      1999 166 2,5 V6 manuell selges. Har noen bruksmerker,men fungerer teknisk veldig bra. I daglig bruk.  Nettopp fått nye frontrør samt Ragazzon catback med nydelig lyd.  Kilometerstand er 175.000
      Siterer tidligere eier:   «Bilen er fra 1999, gått ca 170000 km og er velholdt fra ny. EU Godkjent 4/2019.   03/2019 ble register reim, alle løpe/stramme hjul , vannpumpe, simmering og tennplugger skiftet, etter dette er ny dynamo montert og hjullager bak samt olje og filter.
      For 3 år siden ble varmeapparat vifte og varme app register skiftet, før det ble lekkasje!
      Det er skiftet mye som har vært nødvendig og mye for sikkerhets skyld de 3,5 årene jeg har hatt bilen , har kvitteringer og alt er ført opp. 2 nøkler , alle kode ark, service hefte osv finnes.  Bilen er importert fra Tyskland i 2001, 1 eier der, en kvinnelig eier før meg som ikke brukte bilen mye om vinteren , dette kan sees under. originalt soltak og mulighet for telefon. Bilen har original lakk bortsett fra panser som ble lakkeet pga steinsprut og så er v bakskjerm lakkert etter en liten skade.  Det er flikket at par plasser på bilen. Air con funker ujevnt-«
      Etter at jeg kjøpte den har bagasjeromsåpner sluttet å virke. Mistenker brudd i kabel mellom bil og bagasjelokket. Har ikke feilsøkt.  Ble polert opp og lagt coating på i høst. Har nye alfa,erker foran og bak. 
      Selges da økonomien krever noe som bruker mindre bensin som daily driver.
      Tenkte 30.000 var en fair pris.  Det ga jeg for bilen og har kostet på 10.000 i eksos itillegg.

• Av [email protected]
      Har en 2003 modell 166 2,4 jtd  som har stått stille siden Registerreim havari i 2015.
      Overtok bilen i sommer ,og reparerte den. 
      Opplevde på prøvetur idag etter EU-kontroll at ved kickdown tentes motorlampen og at den virker veldig dau. Ved forsiktig økning av fart går den ganske bra,men ved hard økning skjer det veldig lite. Girer ned men lite eller ingen fartsøkning ved kick down.
      Diagnose viser feilkode 658  Ladetrykk regulering. Regulering ikke plausibel.
      Noen som vet hva dette kan skyldes? Kan det være turbo,eller er det noen spjeld/regulering av denne som kan henge?
      Da koden ble slettet var alt normalt, inntil jeg prøvde å akselerere hurtig igjen. Da kom lyset i motorlampen tilbake.
    • Av hentor
      Ble vel fabrikkmontert på disse modellene fra 99/00. Riktig Pcd 5*98, CB 58,1 og ET30. Flotte felger, se Finn annonse:
      https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=151383813
      Priisen kan diskuteres med forumet, men gidder ikke "gi de bort", da ligger de bedre i min kjeller. 
      Kjøpte disse for totalt NOK4000+ gjennom ebay i vinter, men kom over andre felger. 
    • Av rundgren
      Tipper folket her inne vet bedre enn meg hvilken modell disse opprinnelig kom fra, men de passer en hel del Alfa, stort sett fra 80/90-tallet.
      Felgene har stått på min Citroen CX, der er i ok stand men litt kantkjørt - se bilder.
      Felgene har nok vært lakkert en gang før min tid, dette ser ut til å være bra gjort. I mitt eierskap har de blitt profesjonelt rettet for noen år siden.
      Det står litt slitte men brukbare Michelin fra 2014 på felgene.
      Ønsker 2500,-
      Befinner seg i sentralt Oslo.

• Opprett ny...