Gå til innhold
Spider916

Spider 916 1998 - 2002 ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Hei. Er ny på forumet og ønsker å kjøpe en spider 916. Jeg ønsker det nye interiøret i sølv, men ikke facelift-utgaven som kom i 2003, dvs 1998 - 2002-modell. Ønsker en farge som ikke er sort eller grønn. Rød, sølv, blå, gul eller gull er topp. At bilen er pen i lakken er avgjørende. Helst brune skinnseter og brunt skinn på øvrige detaljer, uten tung slitasje (hull og rifter). 

Teknisk sett bør bilen være så original så mulig(senking, spoilere, trimming, sportseksos ect. er ikke ønsket) og i så god stand som mulig. Taket bør helst være manuelt og skal være i god stand. Mindre ting som er enkle og fikse, som hull i bakrute kan aksepteres. Ønsket motor er 2.0 TS, men åpen for andre alternativer. Kilometerstand bør ikke være langt over 130 000. Ikke rust, ikke krasjet.

Jeg vet at det tidligere har vært endel av disse på finn.no, men nå er det dessverre bare biler ledig som ikke matcher kriteriene over. Hvordan er markedet for denne typen biler nå på høst/vinter? Må jeg regne med å vente til våren før disse kommer ut på markedet? Mulig det er noen her som er interessert i å selge? Bilen vil få oppvarmet garasje og mye godt stell, hvis det er av betydning.

Pris matches selvsagt mot lignende transaksjoner i bruktmarkedet, modell, årstall, servicehistorikk, generell tilstand.

Mvh.

Spider916

Endret av Spider916

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peer her inne har en sølv, den er utrolig pen. Vet du ikke ønsker sølv, men ofte er det slik at man får se fargen I hvikeligheten så er den lagt finere en på bilde. Sølvfarget er en slik farge. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så denne litt tidligere i dag, og at den var solgt. Ut fra annonsen, så den svært bra ut. Kravene på bilfarge og interiørfarge er ikke absolutte, og den bilen kunne vært aktuell. De tekniske kravene er derimot absolutte. Takker for tips!

Endret av Spider916

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært lite tilbud av aktuelle biler i vinter og er fortsatt interessert i kjøp. Er det noen som har planer om å selge før våren tar tak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,
Jeg har en del gamle finn.no annonser av GTV og Spider som jeg har lagret. Tror det er en 60-70 stykker. Si i fra hvis du vil ha noen av de og ta deg en ringerunde...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av WillieNillie
      Ser etter en GTV 916 V6 til rundt max 5500 euro / 120 000 kr kan godt ta en phase 1. Rust er Nummer 1, vil ikke ha noe som helst egentlig som er på undersiden eller i hjulbuene. har fått nåkk av det. resten kan jeg ta meg av selv mekanisk sett.
      Spennende farge er alltid flott, grønn, blå, metallic er alltid fint.
      Send gjerne linker til andre sider i europa på denne tråden så skal jeg sende epost til dem å spørre en del spørsmål. 
      Hvis du kjenner noen som kanskje vil selge i norge så ta kontakt på PM
  • Opprett ny...