Gå til innhold
wolver

166 3.0 V6 Manuell Selges

Anbefalte innlegg

Alle sitter på gjerde og venter. Slik var det også når jeg kjøpte Jan sin Super for 2 uker tilbake også. Vi er i en 166 dalbunn i minst 4-5 år til tenker jeg. Inntil alle de dårligste bilene som skaper det dårlige ryktet 166 har fått, er ryddet av veien. De 10 - 15 beste bilene med Busso som da er igjen, må da bli verd endel etter hvert. Bare å sitte på dem hvis man har plass, og de kan stå tørt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Gruagarasjen skrev:

[...]Bare å sitte på dem hvis man har plass, og de kan stå tørt.

Spennende forsamling: noen kjøper disse modellene for å bruke, mens andre stuver dem bort i håp om framtidig gullavkastning 9_9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

164 er en god indikator. Disse er det få av og spesial utgavene QV og Q4 går for 150 til 200 i Europa. Bilene må selvsagt være i orden for å kunne heve en slik pris

10 år til så er vi der med modellen 166

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, wolver skrev:

He he, artig at det blir mer blest om bilen ETTER at den er solgt...(noe visnings treff er ett bevis på)

Haha. Ja det viser jo at folk er intresert i 166 men, ikke tør kjøpe............... skamme seg 😲 jeg satt faktisk den dagen du la den ut på nytt, da prøvde jeg å finne på en unnskyldning ovenfor meg selv til å kjøpe 😄 men, jeg har seriøse plassproblemer 😂 også har jeg en på skilt og neste år har jeg 2 😃 pluss litt til 😉

Ring meg hvis du skal selv den en gang til 😉

Porka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av Lien97
      Selger min trofaste 2002 Alfa Romeo 166 til fordel for kjøp av leilighet. Dette er den siste utgaven av serie 1 166, utstyrt med 2.0 twinspark 16v (150hk) og 6-trinns manuell girkasse.
      Bilen har fått full overhaling av bakstilling, med nye foringer, kulelager,  stag, fjærer og dempere for ca. 15 000 km siden. Bilen står på eibach senkefjærer (senker 15mm), og har blitt testkjørt og godkjent hos biltilsynet. Selvsagt er det også gjort en 4 hjulskontroll i sammenheng med dette. Luftfilter, pollenfilter og oljefilter ble byttet i sommer. Det er også helt nye sommerdekk på 18" felger,  og 1 sesong gamle vinterdekk på originale 16" felger
      Bilen framstår som hel og pen og er 99% rustfri. Bilen har hovedsakelig levd på landsbygda og er derfor godt skjermet for salting. Lakken er blank og fin, men har litt steinsprutskader på panseret. Ellers er det en liten fargeforskjell på venstre framskjerm, siden denne har vært lakkert opp igjen av forrige eier. 
      Bilen har mye utstyr som elektrisk justerbare momo skinnseter, CD veksler, originalt stereoannlegg (med kjempelyd) og integrert skjerm i midtkonsoll. 
      Økonomisk i drift med bare 0.55 på mila (hvis du kjører veeeeldig pent). 
      Spør etter 38 000kr for bilen, men jeg er åpen for bud
      Bilen kan sees og prøvekjøres i Trondheim eller på Lesja i Gudbrandsdalen for de som er interessert. 
      (bildene er tatt i sommer) 

• Av Jan Ove
      Jeg selger min Alfa Romeo 147
      Grunnen er at dynamo må skiftes pluss det er et airbagoys som lyser og må fikses, vet ikke hvilken airbag det er. Kjølevifta sitter bom fast, så den må fikses. 

Legger med finn annonsen
      https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98371580&fks=98371580
      Er det noen som vil slå av en prst er det bare til å ta kontakt på 46634342
    • Av Sharp
      Ønsker å kjøpe girkasse og svinghjul til 2002 166 2,4 JTD.
      Noen som vet om girkassen er lik for alle årene på denne?
  • Opprett ny...