Gå til innhold
Vidar Berg-Hansen

Gtv 916 1997 model til dalgs

Anbefalte innlegg

Sprek GTV selges rimelig.
Der er lakkfeil på panser. Bilen ble hellakkert i fjor men panser er av glassfiber og det er det noen steder feil i lakken. Nytt innvendig tak er kjøpt inn men ikke montert. Førersete er litt skjevt og må fikses på. Selges pga handikap med å komme inn/ut av bilen. Bilen fungerer svært godt.

e-post: Vidar.vbh(@) Gmail . Com

tel: 47886212

IMG_20171031_143431.jpg

IMG_20171031_143347.jpg

IMG_20171031_143330.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontrutebilde nr 2 ga meg buksesig; trodde det var to gedigne tversgående sprekker O.o  Men litt "etterretning" og det kan være Statnett eller Ishavskraft som gir gjenskinn.

Befinner denne bilen seg nærmere Elvebakken enn Sinsenkrysset? Eller er det Torgallmenningen og vestlandsvær, som fukter lakken? Og hvor rimelig er "rimelig"?

Endret av Landmann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av MisanoOle
      Heisann!

Etter et par år med en kjedelig VW Polo Higline 09-mod, kom endelig turen for min første Alfa. ❤️ 
      Har vært interessert og betatt av Alfa en god stund nå, og nå har jeg en selv!  
      Dette er en 2018-modell Giulietta, med 1.4l-multiair, 170 hester, SuperTCT automat og lekre karbonfiber-detaljer både inni og utenpå. 
      Det mest fantastiske er at alle historier og kommentarer jeg har fått om hvordan Alfaer er, og hvordan de er å kjøre, stemmer. Denne er utrolig morsom, leken, aggresiv og deilig å kjøre. Og ikke minst, dritlekker i Misano blue og med hestesko felgene. 
      Dermed sier jeg hei til alle, jeg skal overholde hilseplikten, og man finner meg i Vollen / Slemmestad / Asker. 
      Ole

• Av Kris916
      3l 916 lyd.mp4 3l 916 lyd.mp4 3l 916 lyd.mp4  
      Vurderer å selge min -95 modell 916 GTV med herlig 3 liter Busso:) Ny registerreim, girkasse, clucth mm.

Original trimchip fra Squadra Tuning og Ragazzon mellompotte gir en bra effekt og fantastisk lyd.
      Ikke mange av 3l utgaven i Norge da den var veldig kostbar.
      Selges til fordel for nytt prosjekt og jeg bare har en garasje. Eventuelt bytte mot noe annet morsomt, fortrinsvis 105 Bertone Coupe.

Ta kontakt på telefon for fullstendig info: 400 70 886
      Prisantydning 140 000,-.

• Av JEM
      Ser etter en Alfetta GTV 1.8-2.0 modell frem til 1981.
      Send gjerne en mail til [email protected]
      Jan Erik
    • Av RoarC
      Hei
      Noen som har ett høyttaler deksel til dør ?
      Er til en 96' Spider, byttet høyttalere, dekselet var sprøtt som kjeks. 

• Opprett ny...