Gå til innhold
AlfredoRomeo

Kamaksel til GT 2005 JTS

Anbefalte innlegg

Ikke uvanlig på JTS dette. Kan dessverre ikke hjelpe deg med nye kammer men tar du avgjørelsen om å handle nye så gå heller for Colombo Bariani. De er rundt 800€ noe som ikke er langt fra samme pris - hvis ikke billigere enn originale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kam på jobben til skrekk og advarsel. Dessverre med en utslitt "lobe", så det hjelper vel ikke stort. Mulig Tommy Transeth kan skaffe, eller finne noe i UK. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
35 minutter siden, Sillyspeed skrev:

Jeg har en kam på jobben til skrekk og advarsel. Dessverre med en utslitt "lobe", så det hjelper vel ikke stort. Mulig Tommy Transeth kan skaffe, eller finne noe i UK. 

Ja, min mangler mye på ene knasten. Så på fant et par brukte på ebay - litt skeptisk. I den ene annonsen stod det at det var samme kam på 1,8 og 2,0 TS og JTS - kan det stemme?

Endret av AlfredoRomeo
tyrkleif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, AlfredoRomeo skrev:

Ja, min mangler mye på ene knasten. Så på fant et par brukte på ebay - litt skeptisk. I den ene annonsen stod det at det var samme kam på 1,8 og 2,0 TS og JTS - kan det stemme?

Det tviler jeg på, da JTS i hovedsak har annen topp sammenlignet med TS, og kammene skal være ulike. Kan sjekke på ePer med delenummer. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av Liam
      Jim Evans Hollow 12mm race kamaksel. Kjørt ca 2 timer sammenlagt. http://classicalfa.com/products/EN524-12mm-RACE-CAMSHAFT.html 
      2000 kr
      Mvh Liam Rode
      47397903

• Opprett ny...