Gå til innhold
Gruagarasjen

156 støtdempere +FRAP+ til salgs

Anbefalte innlegg

Var litt ivrig på bestillingen av deler under 156 V6 reparasjonen, så det ble dobbelt opp med deler, og sitter igjen med nye deler som sikkert noen andre kan gjøre nytte av, da dette er slitedeler.
2 støtdempere bak. veldig gode, og passet veldig fint til originalfjærene. gass støtdempere bak
2 stk Frap doglink bak. disse må skiftes når man skifter dempere bak, da de nesten er umulig å få av hele
2 Frap øvre bærearmer foran
2 stk gummi muffer øverst på støtdempere foran.
2 stk (egentlig flere sett) med støvkappe og gummibumper til støtdemperne bak. alt er Frap og Monroe. Deler til nesten 4000.- (med moms og frakt ++)
Selges for 2000.- 
Tlf 90746904 Mvh Atle, Grua. Kan hentes i Oslo området hvis ønskelig

IMG_1836 (2).JPG

IMG_1837 (2).JPG

IMG_1838 (2).JPG

IMG_1839 (2).JPG

IMG_1840 (2).JPG

IMG_1841 (2).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ! hvor har du bestillt disse Frap delene i fra ? jeg trenger til min crosswagon er dette av god kvalitet ? kjenner ikke dette merket selv.

mvh Jan Gunnar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De framre røde FRAP bærearmene forsvant ut døren en kveld i uka som gikk, men resten har jeg. Det kan du få for 1200.- Hans Rune, hvis du fortsatt er interessert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør vel nevne at varene på bilde 1 og 2 er solgt

Frap delene altså. 

Så da gjenstår 2 stk Monroe støtdempere bak til 156. Støvhetter og gummi donut i toppen følger med. 

500.- for de resterende varene er vel nice price?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var resten av delene sendt til Alfagarage.

nå har jeg bare igjen et helt nytt sett med røde Eibach pro fjærer igjen. Disse skulle jo egentlig monteres på 156n, men den er jo solgt.

hvis noen ønsker bilde så kan det skaffes. Må ha en høvding for dem. Koster 2000.- nye. 

Høvding=1000.-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av [email protected]
      Har en 2005 modell 156 til salgs på finn.no. 
      Kjørt lite, litt lyd fra utløserlager. Vil ha prisforlangende på finn for bilen, men om noen vil bytte clutch selv så selges den for 30000, - (clutch og utløserlager følger med) 

Espen Haugland 
    • Av klldzr
      Originalt takstativ til 156 uten rails selges rimelig. Kan byttes mot en god flaske vin. Begge originalnøklene følger med, tror jeg. Hadde de for ikke lenge siden.

• Av MortenE
      Er på utkikk etter aluminium bunnplate til AR 156.
    • Av Runar
      Jeg trenger den høyre lyktespyleren til min 156 GTA, da den jeg har er brukket på en slik måte at den trolig ikke kan repareres.
      Den skal se slik ut:

• Av Runar
      Jeg er på jakt etter to styreeheter/ballaster/ecu-er til Xenon-lyktene på min 156 GTA (2002-modell). De jeg har kjøpt fra utlandet, som skal være kompatible, vil av en eller annen årsak ikke justere høyden på lyktene.
      Hvis noen har disse liggende og er interessert i å selge, helst fra en 156 (pre-facelift eller facelift, begge skal fungere), så blir jeg veldig glad!
  • Opprett ny...