Gå til innhold
Fiffen

Fiffens 1972 Giulia 1300 Super

Anbefalte innlegg

Var vel umulig å tenke noe annet enn at denne var lavere enn orginal, da jeg som Billaboo sier slepte nedi en litt for høy inngangsterskel til hallen med eksosen min. Men forklarte bare hvor jeg har kjøpt fjærene, og han så jo at alt annet i understellet var nytt/overhalt. Så sjekket han ut Classic Alfa sine hjemmesider hvor jeg har handlet deler, og sa det var ok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott bil Fiffen! Morsomt at du (og dere) koser dere! Håper du får med familien på en tur i ny og ne også? :) 
Kan hende jeg ser dere innom jekkeklubben en dag i løpet av vinter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vår snart ? Neida, liker vintern jeg! Lite tid tilbrakt i garasjen, da prosjektet ble "ferdig" etter mye jobbing forrige vinter. Nå er det mest jåling som står på menyen. Siden jeg aldri vil få råd til å kjøpe en Ti Super, så kan jeg vel lage noe som ligner ? 

Hva syns folket? Med eller uten chrome på panseret?(selvom jeg har bestemt meg:) ) Rød og grønn stripe på hver sin side av panserlisten skal også på etterhvert. Klistremerker og chromer er de billigste hestekreftene!

31997342897_1cd57d490c_c.jpg

46938353711_8fa8abe7b9_c.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiffen, nå ligger du bak med oppdateringene. Tok du ikke noen bilder igår etter all svettinga vår?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke tid til bilder når man har det så gøy! Men fikk byttet pakning på frontruta i går, ikke komplisert jobb, men pokker så svett man blir!

Ellers skal det ny motor og girkassefester på før ID neste helg. Da jeg mistenker at de er syndere som gjør at eksosanlegget er nedi asfalten i ny og ne. Eller så melder jeg om 1000 problemfrie km hittil i år, og mer skal det bli.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser forresten slik ut om dagen, gått litt amok med stickertrimming. Også måtte jeg la henne få et teppe å stå på, så det ikke blir for gulvkaldt.

48495031292_43ea83dd21_c.jpg

48494862751_d8e770f7fd_b.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
55 minutter siden, Alfaduden skrev:

Kommer du/dere til ID i år?

Jepp ! Avreise fra Bjerke lørdagsmorran. Slå følge ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 timer siden, Fiffen skrev:

Jepp ! Avreise fra Bjerke lørdagsmorran. Slå følge ?

Jeg reiser opp fredag ettermiddag. Ellers hadde det vært hyggelig. Vi sees der oppe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...