Gå til innhold
Mehmet

Pris

Anbefalte innlegg

Hei. Bare lurte på om noen kan hjelpe meg med finne riktig pris til min 2003 mod. 156 1.9 jtd sw gått 211000 km. Har hatt den siden 2007 eu godkjent ca 1 år til. Sort med røde skinnseter. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var da veldig lavt for en JTD , er vel innvendig facelift også dette ? Teknisk en helt annen bil enn tidligere modeller. Jeg tipper rundt 25.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 timer siden, Mehmet skrev:

Hei. Bare lurte på om noen kan hjelpe meg med finne riktig pris til min 2003 mod. 156 1.9 jtd sw gått 211000 km. Har hatt den siden 2007 eu godkjent ca 1 år til. Sort med røde skinnseter. 

Legg ut bilder til oss av eksteriør og interiør. Dermed er det lettere å vurdere mht pris. 

Har bilen noen "skavanker" så legg ut bilder av rust, lakkskader og bulker. Hvilken tilstand er dekkene i (sommer og vinter)? Hva med registerreimskifte?

Som du leser så er pris avhengig av mange faktorer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 timer siden, Multijet skrev:

Dette var da veldig lavt for en JTD , er vel innvendig facelift også dette ? Teknisk en helt annen bil enn tidligere modeller. Jeg tipper rundt 25.

Jeg solgte min 2005 150hk 156sw km 188kkm med skinn, nytt svinghjul og clutch, nye dempere og fjærer og bytta alt som fantes av slitte og halvslitte deler i oppheng, fersk regreim, ikke rust verken over eller under som jeg kunne finne, gode dekk, pen bil, for 42000 for nøyaktig ett år siden. Dvs før dieselhatet slo inn for fullt.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79271137&fks=79271137

Mulig jeg er en dårlig selger, og jeg ville nok gitt Multijet oppdraget å selge din mot at han får 15% og du resten hvis han klarer 25000.

Selvsagt vet vi for lite om bilen din som Landmann sier, men jeg tipper du hadde nevnt det om den var et smykke. Til 25000 bør den nok også være innpakket i et fint skrin ;)

Men klart vi vil ha mest mulig for biler vi er glad i, så jeg håper jeg tar feil.

En 156 V6 (for eksempel Gragarasjen sin) er for dem som vet hva dem vil haog det finnes ikke så mange uten rust i gulv, så 40kkr er ingen upris for en bra bil. En diesel er en slit og sleng bil, og i dagens dieselmarked er det greit å være realist.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...