Gå til innhold
Dag N.

Brukt MultiAir unit kjøpes

Anbefalte innlegg

Har feil på min egen, og har funnet feilen. AR selger kun hele uniter, jeg trenger kun noe små deler.

Noe som har skiftet MA-unit, og har den gamle liggende?

Mvh Dag

AR MultiAir unit.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av MisanoOle
      Heisann!

Etter et par år med en kjedelig VW Polo Higline 09-mod, kom endelig turen for min første Alfa. ❤️ 
      Har vært interessert og betatt av Alfa en god stund nå, og nå har jeg en selv!  
      Dette er en 2018-modell Giulietta, med 1.4l-multiair, 170 hester, SuperTCT automat og lekre karbonfiber-detaljer både inni og utenpå. 
      Det mest fantastiske er at alle historier og kommentarer jeg har fått om hvordan Alfaer er, og hvordan de er å kjøre, stemmer. Denne er utrolig morsom, leken, aggresiv og deilig å kjøre. Og ikke minst, dritlekker i Misano blue og med hestesko felgene. 
      Dermed sier jeg hei til alle, jeg skal overholde hilseplikten, og man finner meg i Vollen / Slemmestad / Asker. 
      Ole

• Av Kristoffer Ø
      Hei,
      Vi må ha oss stasjonsvogn og da må Giuliettan selges. Har ikke kommet så langt i prosessen, så legger ut en føler her så lenge.
      2012- Alfa Romeo Giulietta 1.4 Tbi 170hk Manuell- Nydelig fargekombo, helskinn!
      Km. stand ca. 101 000km. Eu ok og 90 000km service 09/18. Reg.reim ble byttet på ca 80 000km i 2017.
      Ny frontrute og nye piggfrie vinterdekk (testvinner Continental) i november i fjor. 
      18" sommerhjul og 16" vinterhjul
      Panoramasoltak og ettermontert Dab
      Understellsbehandlet med Mercasol + ekstra støybehandlet. 
      Bilen befinner seg på Sagene i Oslo hvor den har stått i oppvarmet garasje i hele mitt eie. 
      Prisforlangende 110 000kr. Bud er lov!
      Send PM eller ring/sms på . 97 null 24 sju 64.
      Bilder er fra annonsen da jeg kjøpte den hos Auto Ital i 2017. Ta kontakt for flere bilder. 

• Av Landin
      Heia!
      Jeg er ny her inne, så hvis dette er feil tråd, beklager jeg det.
      Jeg skal i en alder av 40(!) kjøpe min første bil.. Skal flytte fra storbyen ut på landet og ser nå mitt snitt til å kjøpe meg en Alfa.
      Jeg har kjørt henholdsvis Mini Cooper, Clubman og Countryman som jobb-bil, men har alltid hatt en drøm å eie en Alfa. I den sammenheng har jeg fulgt med på Finn de siste ukene, men det virket som Giuliettaene nesten flyr ut med èn gang de blir posta.. Følger med på Mito også, men vil helst ha 5 dører.
      Nå har jeg kommet over denne, ser ikke den grei ut? Noe som får varsellampene deres til å lyse?
      Tusen takk på forhånd for innspill!
      Hj
      https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=140601212
    • Av Bonden
      Noen som har, vet om? 
    • Av Olav19
      Pen rød Alfa Romeo Giulietta 2013 selges for å kjøpe stasjonsvogn.
      Gått kun 58000 km.
      Panoramatak, navigasjon, motorvarmer, bose....
      Registerreim skiftet for ett år siden. 60000 km service er utført.
      Nye skiver og klosser foran i fjor, nye skiver og klosser bak i år.
      Sommer og vinterhjul.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=119549008

• Opprett ny...