Gå til innhold
classic

MiTo interiør

Anbefalte innlegg

Var å testa en MiTo 135hk TB sak her om dagen.

Etter nylig å ha testa en fransk elektrisk bil som kjapt ble diskvalifisert om ikke annet pga hardplast på dasj og dørsider,

må jeg si jeg var noe skuffet over å finne det samme i MiTo'n.

Dette var en 2012 modell sport, og forhandler hadde flere MiTo's inne hvorav alle var utstyrt med samme kjipe dasjbord og dørsider om enn i noe forskjellige farger.

Er alle MiTo like sånnsett?

og hvordan er Giulietta på dette området?

147 er jo rene luksusbilen i forhold...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle Mito er like med tanke på hardplasten. Forskjellene ligger på farge på fake carbonen. Totalt sett synes jeg ikke interiøret er så ille totalt sett, men instrumentpanel osv tatt i betraktning. Min har i tillegg skinnseter som drar opp, men som du sier er det et stykke bak 147/156.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt både ''vanlig'' MiTo (2008) og fullt utstyrt QV (2010 & 2012), og mitt inntrykk er at interiøret er temmelig likt, selv om navigasjon og skinntrukket ratt/seter drar opp. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde lyst til å trekke opp både dashbordet, dørtrekk og andre kjedelige plastdetaljer i MiToen jeg hadde. Men solgte den, så den utgiften slapp jeg😂

Syns det er synd de ikke har kommet med en mer luksuriøs utgave.. det er jo en utrolig tøff liten bil! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...