Gå til innhold
Landmann

Friske opp oksidert plastikk med varmluftpistol - oppdatert med 4,5 mnd's test

Anbefalte innlegg

Selv bruker jeg owatrol. Har mer tro på å smørre meir fætt inn enn å trekke skiten ut ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutter siden, Alfaduden skrev:

Selv bruker jeg owatrol. Har mer tro på å smørre meir fætt inn enn å trekke skiten ut ;) 

Owatrols hva? Polytrol eller rustoljen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 timer siden, Landmann skrev:

Owatrols hva? Polytrol eller rustoljen?

Er det ikke plast vi snakker om her da?

Polytrol til plast.

Endret av Alfaduden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Alfaduden skrev:

Er det ikke plast vi snakker om her da?

Polytrol til plast.

Et sidesteg utenfor mainstream-boksen: Prøv Owatrol rust olje på plast neste gang 😁 Den gir mer skinn i plasten -og - i lang tid vil vann prelle av som om du hadde vokset plasten.

Hvis du er litt nævrøs - så prøv på plaststeder der ikke naboen ser. Erfaringen videre er at du må vurdere plastens overflate hvorvidt du skal tørke av etter påføring eller la hele påføringen bli. 75'n har glatt plastoverflate, mens Giulietta 116 har ruglete. På sistnevnte lot jeg påføringen forbli.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av eriask
      Hei. 
      Jeg er ny på forumet her og er første gang jeg poster noe, så hvis jeg gjør noe feil er det bare å si ifra
      I fjor sommer kjøpte jeg en Alfa Romeo Mito QV, og har stortrives med bilen så langt. 
      Men i det siste har jeg begynt å vurdere å gjøre noen forandringer på bilen, som å senke, chippe ++, men jeg tenkte å beggy med å bytte støtfangeren bak og eksosen (målet hadde vært å få den noen lunde lik som bildet). 
      spørsmålet er da om noen her inne har erfaring med å bytte eksosrøret og støtfangeren bak på en Mito? og om noen vet hvor jeg kunne fått tak i delene jeg trenger? Jeg har funnet delene på utenlandske nettsider, men hadde vært lettest å få det bestilt innenlands. 

• Opprett ny...