Gå til innhold
Masi

164 30 årsfeiringen i Arese

Anbefalte innlegg

jeg vil gjerne henvise på denne samlingen.
30 år Alfa Romeo 164. Markeringen i Arese!!!
Lørdag 24.juni  museo Arese.feires det 30 år 164.

Det vil være tilstede flere kjente viktige personer som var tilstede ved planleggingen fra begynnelsen. Også testkjørere, og de som jobbet ved produksjonsbåndet.
Enrico Fumia og så videre...

Det vil være utstilling av alle 164 er fra Museum, den Procar og mange 164 fra hele verden.

Åpent fra kl. 9.00, gratis for alle 164 kjøretøy ( eier med bil tilstede ) 
Kolonne kjøring på hjemmebanen.

Vennligst påmelding under 
centro64(at)hotmail.com

Viktig i forkant !!!

Festen kan starte....

Hilsen
http://www.centro64.ch

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Registreringen er i gang....som jeg vet til nå, ca 60/70 biler fra Italia og påmeldinger fra Lithauen,Holland,Tyskland,Norge,Danmark,Tschesisk Rep.,Sveits og Østerike.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 16.4.2017 den 15.20, Vitamin Beta skrev:

Kanskje jeg skal bruke sommeren til å montere resten av min 164? Da kan vi ha 164 jubileum på ID.

Da må jeg henge i stroppen, sånn at motor blir ferdig 👍👍

Det ville vært fint å samle mafiabiler i langstrakte land og ID er en god dag for det 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er  noen mer info:

for å delta i " Bilparade of honour" meld deg og bilen inn her:

mailto:stefano.agazzi@alfaromeo.it

for å delta på avslutning med matservering  i Alfa-cafe( museum) meld deg på her (antall personer)

alfaromeocaffe@itasteculture.it

2017-05-31 11.59.32.png

invito 164 30 anni INGLESE.jpg

Endret av Masi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Lignende innhold

• Av Gruagarasjen
      Er imponert over dagens nanoteknologi bilpleie produkter!
      nei, bilen er ikke ny. Den har vært igjennom 3 harde vintre og gått 75.000km!

• Av Kris916
      Selger min nydelige 916 Tb med sjelden fin patina. Bildene taler for seg selv. Ta kontakt for en hyggelig alfaprat:)
      - oppgradert seter til fase 2
      - registerreim skiftet i 2016
      - ny clucth
      - chiptrimmet til 240 med Squadratuning
      - komplett airbagbsystem skiftet ut
      - EU godkjent til 2019
      +++
      Hadde tenkt meg 100 000,- men pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.
      Kristian
      Telefon: 400 70 886

• Av wilco
      Hei,
      Selge Q4en min pga av flytte tilbake til NL. Har lagt denne ut på finn.. men kansje noen her er interesert.
      linken er her: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76052452&fks=76052452
      Med vennlig hilsen,
      Wilco

• Av Masi
      Bilen er klar for neste salgsrunde. Registerreim byttet - bremsene fikk en gjennomgang -Lanolinolje behandling - pen og fullstendig i interiøret - sort skinn i makeløs stand - soltak som trenger litt stell(går tregt) - frontruten ble ikke fagriktig byttet, den knirker og er stygg i limingen, litt overflate-rust ved tak-kanten - det kan være at noen foringer i hjulloppheng må byttes, men i prinsippet er bilen klar til EU godkjenning , mangler montasje av handbrekk wire- det sitter stygge felger med dårlige sommerdekk på bilen - motoren går og lyder som en Arese - ingen lekkasjer fra motor og girkasse -  clutchpedalen er litt treg, det gir seg vel etter litt aktiv bruk -rust er ingen tema, solid i jekk-punktene , bakaksel -travers og oppheng er i bra stand - ingen eksoslekkasje.
      Bilen trenger litt kjærlighet rundt om, lett-prosjekt som kan blir en flott 164 Super.
      Selges for 15k ferdig prutet.   
      For tiden er det montert pene Recaro seter i bilen, disse følger ikke med i prisen (kan selges for 10 k )
      Det handler seg om en tysk registrert bil , norsk moms er betalt , så den kan kjøres på røde skilt( forventet avgift til norsk registrering mellom 18 og 27k) 
      1993 modell , kjørt 128500 km  
      Mye Alfa Romeo 164 for pengene ( Modellen feirer 30Års jubileum) 

• Av carpati
      I dag var det fuktig i gulvet i 164-en da jeg skulle ut en tur, nærmere bestemt i overgangen mellom midtkonsollen og gulvet på passasjersiden. Bilen har takluke, men jeg finner ikke noe fuktighet i eller rundt den. Noen som har opplevd noe lignende med 164?
  • Opprett ny...